VolvoR-Sport Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hva er dette systemet godt for? er det for denne eksos rensen? kan jeg fjerne det uten noen problemer? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Pulsairen er de rørene som stikker opp foran eksosmanifolden ved siden av kamreimsdekselet som du sikkert har skjønt. De tilfører friskluft til eksosen. Taper ikke effekt ved at den er der, men motorrommet blir klart ryddigere uten. Min bil har aldri hatt hverken pulsair eller egr og ser veldig ryddig ut i motorrommet. Hvis du skrur de vekk, passer 50øringer perfekt som blindeplugger. Bruk fiberpakningene og festebrikkene som sitter der. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 har ikkje noe slikt eg heller så er bare å fjerne det:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg