Jonas88 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hei! I går rullet jeg med min golf da den plutselig stoppet mens jeg kjørte. Lurer på om jeg klarte å spore det til at det er bensinpumpen stoppet. I håp om at det bare er releet som ikke funker lurer jeg på om hvem av dere vet hvilket rele som går til bensinpumpen? Bilen er en golf 3 cab 95 model. Mvh Jonas Brønmo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Det samme skjedde med meg for ca 2 år siden med min bil. Men jeg startet den i fart, og i ettertid har det ikke skjedd igjen.. Snodige greier :| Så dette lurer jeg også på,,noen med peiling? =) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 ingen tegn til lite strøm eller noe? skjedde det samme med min e30 når børstene på dynamoen var utslitte... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg