CiLiUs Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Holder på å pusse opp bilen min litt, det er en Toyota 4Runner. Bak i den er så er det orginalt 8" høyalere(hvis det måles fra kant til kant på høytaleren, og ikke fra membran kanten), jeg kunne tengt meg å få anbefalt noe merker av hva man kan bruke, prisen bør helst ikke overstige 2500kr, så må jeg ha en 4-kanals forsterker, da det mulignes blir aktuelt å bytte front sett. Musikk typen jeg hører på er av typen "bassrik", "donk-donk, høytalerne vil etter hvert spille ilag med 2 subber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Holder på å pusse opp bilen min litt, det er en Toyota 4Runner. Bak i den er så er det orginalt 8" høyalere(hvis det måles fra kant til kant på høytaleren, og ikke fra membran kanten), jeg kunne tengt meg å få anbefalt noe merker av hva man kan bruke, prisen bør helst ikke overstige 2500kr, så må jeg ha en 4-kanals forsterker, da det mulignes blir aktuelt å bytte front sett. Musikk typen jeg hører på er av typen "bassrik", "donk-donk, høytalerne vil etter hvert spille ilag med 2 subber. tenker du på 8" coax, eller 8" bass? For skal du ha flere suber over tid, så kan du vurdere noe anderledels en hva som er orginalt. Hva om du tester 2 tøffe 8" suber i org. plasseringen, og pytter frontsett, og en kraftig 4 kanaler. Kanskje du da ikke trenger mer, for i de bila der, så kommer jo lyden rett inn. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg