wabby Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by SnoStorm når det var på nyheten om å få 10.000kr så trur jeg det bare var på et bestemt hoggeri. Mener at de nevnte noe om at det var godkjennt av staten. er ikke sikker på hva Kan ta å ringe den O'store hoggeren i Grenland... Se hva de sier... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Eller tenkte du bare "dette fikser jeg lett", og så har du nå innsett at det ikke er så greit? [/b] Hehe, noe sånnt ja :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by RS2 Er motorn bra? Er den det sett på hydraulisk brekk vent på snøn og lag film til oss andre Motoren er ok ja. Om det blir til at jeg vraker den skal vi nok få til noe morsomt som vi kan feste på tape :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Ideal Eller tenkte du bare "dette fikser jeg lett", og så har du nå innsett at det ikke er så greit? Originally posted by k9v Hehe, noe sånnt ja :D Skjønte det :D Vel.. alle har vel overvurdert seg selv et par ganger, så.. men man lærer jo av det. Ikke gjør dette om igjen :rolleyes: Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by wabby Du bør vrake den :) Eller spar den til nesteår og få 10.000 for vrakpanten. Jeg ringte og snakket med en som hogger biler (Knoks'n på Forus) og han sa at den 10.000kr vrakpanten var bare rykter som gikk. Det var visst bare noen bilklubber og noen få politikere som var for forslaget, og det ble derfor lite av det. Han hadde også sett gjennom statsbudsjettet for å se om bevilgningene til vrakpantordningen hadde økt mye, noe de ikke hadde. Det ser derfor ut til at det ikke blir noen 10.000kr pant på deg allikevel k9v.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=14777 Hvis du da må har ford så se på linken over. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg