Petruski Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 virkelig ingen som har noe bilde av sølvgrå A4 stasjonsvogn på tvers gjennom en sving ? :hmmmmmmmmm: Nei, men jeg har film :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Nei, men jeg har film :D Mulig et dumt spørsmål men kan du slenge den ut snarest??!!! :D Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Mulig et dumt spørsmål men kan du slenge den ut snarest??!!! :D Hehe. Slenger ut så fort jeg får tid, mye å gjøre på jobben :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hehe. Slenger ut så fort jeg får tid, mye å gjøre på jobben :S Øyvind, du har ikke noe av min, før den ble kræsjet?:hmmmmmmmmm: Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 har oxo bilder og film, men PLAGEST!!!! horekabelen til horekamraet er på et horete virs borte, og på horeexpert får horene ikke tak i(!) ny, og gir meg en horete minnekortleser som horedataen min ikke vil ta for jeg har for treig og horete USB. HORE!!!:fucku: men, skal se om elkjøp før tak i kabel.... så kanskje e får lagt ut bilder før neste treff starter....:rolleyes: Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Øyvind, du har ikke noe av min, før den ble kræsjet?:hmmmmmmmmm: Skal se om jeg finner noe, har litt film i fra en kompis å. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Skal se om jeg finner noe, har litt film i fra en kompis å. :) cool! legger du ut her eller på en annen side? som sakt tidligere, så syns jeg det var lite bilder fra treffet..var jo en god del folk med kamera der! Justin Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 cool! legger du ut her eller på en annen side? som sakt tidligere, så syns jeg det var lite bilder fra treffet..var jo en god del folk med kamera der! Justin Legger ut link på denne siden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jeg kan hoste film, ta kontakt på pm. har 2 gb plass ledig på eget webhotell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 dobbeltposting... sry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jamez, her er en liten filmsnutt av bilen din tror jeg :) Er dårlig kvalitet, måtte bruke photobucket midlertidig. Skal få ordnet bedre etter hvert. Å hvis du\dere lurer på hvorfor jeg er så dårlig å filme, så er det fordi det ikke er så lett å stå å se på en liten skjerm når det kommer en heftig Audi forbi (Faktisk to heftige ;) ) sidelengs igjennom en sving. Ble ganske imponert for å si det sånn!!! ;) Her er den: http://s89.photobucket.com/albums/k214/Petruski/?action=view¤t=Audi.flv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinapijah Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg har noen bilder på hjemmesiden min, her er en direkte link: http://www.home.no/bilbabe/acr2.html Er ikke så mye da, for jeg var mest opptatt med å sitte på til folk :D Siter Ditch the bitch, let`s go drifting ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jamez Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jamez, her er en liten filmsnutt av bilen din tror jeg :)Er dårlig kvalitet, måtte bruke photobucket midlertidig. Skal få ordnet bedre etter hvert. Å hvis du\dere lurer på hvorfor jeg er så dårlig å filme, så er det fordi det ikke er så lett å stå å se på en liten skjerm når det kommer en heftig Audi forbi (Faktisk to heftige ;) ) sidelengs igjennom en sving. Ble ganske imponert for å si det sånn!!! ;) Tøfft :thumb knallbra, selv om kvaliteten var litt bobb ja ;) takk så mycket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Odd helge: akkurat ja, tror den går i henningsvær nå den almeraen. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 nei Almeraen går fortsatt i Stamsund. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg