Havdal Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 den røde 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 den røde motorrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 panser med luftinntak som skal monteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 kall meg gjerne skrotnisse:D den som vil kjøpe skrot etterhvert må bare si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 her er foresten mekkeplassen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 hehe for en plass ass:) dette er noe som kunne ha vært gjenomførbart vettu baard:) dette er konge:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Hvis du ikke ribber de totalt er jeg kanskje intr. å kjøpe det som er igjen... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 jaja, sånn gikk det.. drittlei av å skru osv, så det ble bus-lakkering.. ferdig nedpusset, spaklet og sprøytet på 5 timer har foresten en haug med deler og skrot tilsalgs for den som er ineteressert..send meg en pm og hør om jeg har det du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Havdal har foresten en haug med deler og skrot tilsalgs for den som er ineteressert..send meg en pm og hør om jeg har det du trenger. Får ramse opp litt av hva du har av deler du vil bli kvitt kansje du du får solgt for en billig penger ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 hm..jeg har 2 stk ribba biler, gidder ikke ramse opp alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Havdal hm..jeg har 2 stk ribba biler, gidder ikke ramse opp alt ;) hei trenger innsprøytingssystemet, termotidsbryter og stabstag foran (mellom støtdempertårna) hvis du har til overs. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 det blir verre ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by thordarson hehe for en plass ass:) dette er noe som kunne ha vært gjenomførbart vettu baard:) dette er konge:) NICE golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Har du noen flere bilder eller? Forresten hvorfor bytta du fra enkle lykter med grillspoiler til doble lykter med emblem uten grillspoiler? Betyr dette at du har solgt grillspoileren eller at den er tilsalgs?? Og hvorfor brukte du ikke den rød bilen? Den ser jo ikke no rusten ut?? Er 90 fangerne på den rød tilslags el? Hvorfor har du ikke satt dem på svart matt golfen? Hva skulle du hatt for alt du har igjen av deler altså begge bilene? Og hva skulle du hatt for dem hver for seg? Er stabstagene i den svart matte eller er de også tilsalgs? Blei mange spørsmål gitt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Den emblemfrie grillen var horva, grillspoileren knakk av da jeg kjørte, skjønner ikke helt hvorfor da den er festen med 200 skruer..men men. Den røde golfen var helt gjennområtten..Kanalene kunne man stikke fingrene igjennom osv..90 fangerne er solgt..Liker sånn slags på einser. Skal ta motor osv fra den svarte så får jeg se hva som blir igjen av deler..Stabstagene er nok i bruk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg