Xanonymx Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det er en Audi 80, 92mod. ABSen slår inn når jeg bremser, spesielt rett før bilen stopper helt opp (f.eks. med et kryss). Det er ikke at jeg har for stor fart, jeg tutsjer bare så vidt bremse pedalen. ABS lyse i dashbordet begynner å lyse av og til bare helt plutselig. Så jeg lurer på hva det kan være? I det siste har jeg bare slått av ABSen, bremsene funker da, men uten abs funksjon. (Det er endel audier rundt 90-tallet som har muligeheten til å koble ut ABSen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Høres ut som en ABS sensor på et eller flere hjul begynner og ta kvelden. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har en audi 80Q 92mod, der har jeg en knapp som jeg kan ta av eller på abs'en. Litt usikker på om min fungerer selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg