Grev1 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Har kjøpt meg gule koni, fordi jeg sliter en del med subbing i innerskjerm! Har lest noen steder her at man ikke bør justere de til det hardeste med en gang fordi da ryker demperne fortere! Stemmer det? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 bump Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg har hørt akkurat det samme. Om det stemmer aner jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuDi_T Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg spurte en gang en fyr på gatebil på rudskogen som har drevet med gule koni LENGE. Han sa at feilen de fleste gjør er å stille de på det hardeste med en gang. De skal setttes på som de kommer i eska, for så å justere de hardere når de begynner å bli dårligere, da har du dempere lenge sa han til meg. Håper dette hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 du må kjøre inn demprerene. i hvertfall viktig forran på bilen, siden der det ligger mest vekt og all dempingen er værst der.. dem skal kjøres inn en stund. du kan ryke pakkningen vist du setter den på det hardeste med en gang.. jeg satte mine på det hardeste bak med en gang, men satte den på medium"minus" forran en stund før jeg skrudde den helt til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 takker for svar:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg