volvo_240_GLT Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 holder på å bygge om en 75mod 264 til b230fk har byttet hele el nette i bilen til 86 mod å skaffet et motor el nett fra en 91 mod F motor. vet hvordan eg skal koble lh 2.4 nett til resten av el anleggeet men har da noen spørsmål. er det merket på noen måte hvilken motstand som er til hva dyse?? også står det en føler på slangen som er mellom lmm å turbo hva er denne til, og er den i lh 2.4 nett på en 240. også en anne ting, ut i fra gass spjeldet går det 2 slanger som skal inn i en tank av et slag er di viktige?? har sett folk som har blendet dem.. ellers er vel alt plan kjøring. har byttet hjelpe aklsingen å bruker fordeler fra en b230K har montert ny regg reim å skaffet alle braketer til motor fester.dynamo å servo frå en 240 motor.. takker for alle svar... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 den føleren mellom lmm og turbo kan du bare drite i, de slangene du lurer på kan du bare drite i også bare å blende. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 føleren er en innsugstemperatur føler foresten.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 holder på å bygge om en 75mod 264 til b230fk har byttet hele el nette i bilen til 86 mod å skaffet et motor el nett fra en 91 mod F motor. vet hvordan eg skal koble lh 2.4 nett til resten av el anleggeet men har da noen spørsmål.er det merket på noen måte hvilken motstand som er til hva dyse?? også står det en føler på slangen som er mellom lmm å turbo hva er denne til, og er den i lh 2.4 nett på en 240. også en anne ting, ut i fra gass spjeldet går det 2 slanger som skal inn i en tank av et slag er di viktige?? har sett folk som har blendet dem.. ellers er vel alt plan kjøring. har byttet hjelpe aklsingen å bruker fordeler fra en b230K har montert ny regg reim å skaffet alle braketer til motor fester.dynamo å servo frå en 240 motor.. takker for alle svar... samma hvilken rekkefølge du kobler dysene i.. alle dysene spruter inn bensin på samma tid alikavel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 samma hvilken rekkefølge du kobler dysene i.. alle dysene spruter inn bensin på samma tid alikavel.. Sikker på detta, jeg mener at de spruter når de skal, altså nåt innsugsventilene er på vei til å åpnes, ikke at alle dysene spruter samtidig Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Sekvensielt sprut det, noe LH ikke er. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.