Kristian_Z3 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Nei er sveiset på større endestykke.. Jeg har ikke kjøpt v6 dekselet, men tror forrige eier kjøpte det på http://www.thettshop.com :) Vet du størreslen på det? Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Jeg har kikka litt rundt i gamle tråder, for mener jeg leste en plass i gamle salgsannonse hvor stort det er.. Men skal ut og måle en dag jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 det lille filteret skal nok på veivhusventilasjonen. Vet ikke helt hvor synlig det er på tt'n, men veivhusventilasjonen er vanligvis bare en slange som går fra toppdeksel til luftfilter. Så om du tok av noen slanger da du bytta filter skal det trolig på der. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 det lille filteret skal nok på veivhusventilasjonen. Vet ikke helt hvor synlig det er på tt'n, men veivhusventilasjonen er vanligvis bare en slange som går fra toppdeksel til luftfilter. Så om du tok av noen slanger da du bytta filter skal det trolig på der. Var det jeg ikke gjorde ser du, alt jeg plugga ut er plugget på plass igjenn:) Men hørte noe om at det var noe greier til oljedamp (?), som er på de nyere modellene:) Og dette filteret er beregnet på 2000 modeller og oppover i følge neuspeeds sider:) Men takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Takk:) Er på skole hver fredag nå i en periode så dukker nok opp der en del:) Tøft. :) Like rått å sjå den bilen kvar gong. Går den godt og? Må gje på litt neste gong. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Tøft. :) Like rått å sjå den bilen kvar gong. Går den godt og? Må gje på litt neste gong. :) Den går godt nok i massevis for meg iallefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hehe. Såg du køyrde forbi meg nokon gonger eg har gått. Var tenkt å heike. Haha. =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hehe. Såg du køyrde forbi meg nokon gonger eg har gått. Var tenkt å heike. Haha. =P Hehe, ja du får gjøre det:) Har ikke for vane og stoppe haikere men du kan jo ha flaks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe, ja du får gjøre det:) Har ikke for vane og stoppe haikere men du kan jo ha flaks:) Haha. :) Skal heike neste gang. Hehe. Er det noe anlegg i den også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Haha. :) Skal heike neste gang. Hehe. Er det noe anlegg i den også? Orginalt Bose audi consert stereo.. Funker greit for meg, spiller fint og reint nok for mitt behov men da skal det jo sies at jeg ikke er noe opptatt av annlegg så lenge det som er der spiller ok... Var faktisk en av kriteriene jeg hadde når jeg skulle ha ny bil, var ett eller annet orginalt soundsystem som funka greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kva slags planer har du videre for bilen då? Berre køyre rundt å nyte den? Hehe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Kva slags planer har du videre for bilen då? Berre køyre rundt å nyte den? Hehe. :) Ja egentlig:) Har litt småplaner som jeg sikkert tar etterhvert, interiør smådill, men ikke før til våren igjen.. Har ikke garasje:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Satt og mimret litt, og endte opp med å redigere ett bilde - og fant frem 2 andre jeg TROR ikke jeg la ut i bilde tråden for TT'n... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Nydlige bilder altså, hvordan får du de så klare? Jeg har ett ganske ok digitalkamera, Canon Ixus 7 ett-eller-annet men får så uklare bilder.. Må prøve og få skikk på det igjen:) Det der i parkeringshuset (eller hva det er) var tøft:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Nydlige bilder altså, hvordan får du de så klare? Jeg har ett ganske ok digitalkamera, Canon Ixus 7 ett-eller-annet men får så uklare bilder.. Må prøve og få skikk på det igjen:) Det der i parkeringshuset (eller hva det er) var tøft:) Kjøp deg ett kamera stativ fortere enn fortest! :) Canon ixus 7-ett-eller-annet er bra kamera (uansett hvilken av versjonene det skal være), og du kan få til gode bilder. Brukte før noe så enkelt som ett canon ixus40, og det tok bilder som f.eks: http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/celica/celica4.jpg Så få tak i ett kamera, og lær deg å bruke manuell lukkertid osv. Skal ikke mye til for å ta ok bilder. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg