Gå til innhold

Til dere "proffe" som tar bilder av biler....

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

HVORFOR FEAN SKAL DERE TA BILDER AV BILENE PÅ SKRÅ??!?!?!?!?!

grrrrrr....

 

det er så sykt irriterende å se flotte bilder bli ødelagt av "innovative" og "hip`e" måter å filme/ ta bilde på....

 

Ikke finn opp hjulet på nytt... det vil alltid være rundt... og det er nok beste konstruksjonen....

 

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tenker du på bilder der man må bøye hodet for å se eller? Har tatt noen skråbilder som man ikke trenger dette, men ellers må jeg si at de fleste skråbildene jeg har tatt og de fleste jeg har sett, så blir det vanskelig å få til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på bilder der man må bøye hodet for å se eller? Har tatt noen skråbilder som man ikke trenger dette, men ellers må jeg si at de fleste skråbildene jeg har tatt og de fleste jeg har sett, så blir det vanskelig å få til..

 

Jeg tenker på bilder generelt som blir tatt på skrå....

MIN personlige mening er at det ser helt jævli ut... hva skjedde med å ta bilder på vanlig måte?? kanskje en kul vinkel osv... men på skrå... kan likesågodt holde kamera oppned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste først inlegget ditt, så signaturen din :P Min mening om det der er at på rene dokumentasjonsbilder osv så blir skråvinkel veldig feil, som på f.eks. den linken du la ut Asim. Men på bilder som har en "høyere kunsterisk verdi", så gjør linjer osv mye mer i ett bilde, men trenger ikke si mer om sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste først inlegget ditt, så signaturen din :P Min mening om det der er at på rene dokumentasjonsbilder osv så blir skråvinkel veldig feil, som på f.eks. den linken du la ut Asim. Men på bilder som har en "høyere kunsterisk verdi", så gjør linjer osv mye mer i ett bilde, men trenger ikke si mer om sånt.

 

Hvis du har problemer med å forstå litt av ironien i innlegget mitt så beklager jeg at jeg ikke har uttrykket me godt....

 

Men jeg står fortsatt ved hovedinnholdet i innlegget mitt... hvorfor ta bilder på skrå... det blir bare mer vanskelig å se på et bilde....

 

Et kunstnerisk bilde er en helt annen sak... det er å sette ting på spissen...

 

Jeg mener/ snakker om generelle bilder som blir tatt av folk rundtom... ikke av proff fotografer.... :)

 

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med asim!

 

Endel av disse "proff fotografene" tar bildene sine så skrått, at det nesten er vanskelig å se på bilen..

 

En liten snei på kameraet i ny og ne, er forsåvidt greit nok og kan aav og til se bedre ut, men hallo!

 

Folk skulle konsentrert seg mer om å ta bildet med bedre bakgrunn enn hvor skrått de må holde kameraet imo..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med asim!

 

Endel av disse "proff fotografene" tar bildene sine så skrått, at det nesten er vanskelig å se på bilen..

 

En liten snei på kameraet i ny og ne, er forsåvidt greit nok og kan aav og til se bedre ut, men hallo!

 

Folk skulle konsentrert seg mer om å ta bildet med bedre bakgrunn enn hvor skrått de må holde kameraet imo..

 

Dritt lei sånne bilder jeg og.. blir bare sleten i øya,å blar så fort som mulig over til neste side hvis jeg ser i ett bil blad f.eks.

 

Takk!! Endelig noen som forstår hva jeg prøver å si.....

 

Jeg tok noen bilder i helga... og det gikk faktisk å holde mobiltelefonen rett!!

Helt sinnsykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår