Tussi Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 trenger nye senkesett fortes jeg kan.. er det noe som kan hjelpe meg med å fine noe biling senkesett til min golf 3?? p,s helst i norgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Eyecandy har Vmaxx justerbart til den nette sum av 4735kr. Kjøp justerbart først som sist, du kommer ikke til å angre. Dette settet skal visstnok være bra i forhold til prisen det selges for. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Eyecandy har Vmaxx justerbart til den nette sum av 4735kr. Kjøp justerbart først som sist, du kommer ikke til å angre. Dette settet skal visstnok være bra i forhold til prisen det selges for. takker så mye du:) du kan vel en del om golf kan jeg tru?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 du |Massern| har du noe gode tips på vor mye jeg kan senkte med 17 tomer vil ikke ha noe grisse lav da men:)??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Vet ikke akkurat hvor mye jeg egentlig kan, men det jeg vet litt om svarer jeg på så godt som overhodet mulig:) Tja, du kan senke alt ifra 20mm til 100mm. Må nesten vite dekkdimensjonen, bredden og innpresset på felgene før man kan svare no nærmere på det. Avhenger også av hvor mye du er villig til å gjøre med skjermene dine (valse/skjære ut), og hvor lav du vil ha bilen. Og om du overlever litt kosesubbing/kvalitetslyder. Stivt senkesett er uansett en fordel om du skal senke, og ikke ha 13" stålfelg med 155/80 profil:) Justerbart er som sagt en fordel, kontra å kjøpe f.eks et 60/40mm sett (fjører og dempere) og du angrer, enten for at bilen blir for lav, eller høy. Med justerbart så kan få bilen akkurat så lav du vil ha den, og subber det så kan du bare justere opp igjen. Anbefaler ikke å kjøre med senkefjører på originaldempere. Dette er både ubehagelig og dyrt i lengden. Tar ikke lange tida før demperne tar kvelden. Edit: Div. skrivefeil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det kan jo hende at det er noe gruppekjøp ute og går, da blir jo prisen noe lavere. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det kan jo hende at det er noe gruppekjøp ute og går, da blir jo prisen noe lavere. skal se hva jeg finer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg