SPAWN77 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Noen som har peiling og kan hjelpe meg med kit til min bil? Har lyst på litt mere futt i bilen min. Har for ikkje lenge siden satt på Erebuni body kit og er fornøyd med utesene nå..eller nesten.. trenger og en ny spoiler bak. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Her er et bilde av bilen min :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Vi er flere som holder på å ser etter det samme selv. Alpine kommer ut med en til 1.6l snart, dato er uvvist. 2.0l finnes det flere alternativer til. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 ok.. for jeg fant en side på nette(system upgrade) som ville lage. Men de fikk ikke tak i den hjernen jeg hadde så enten må jeg få en til som er helt lik min å sende til Korea ellers håpte jeg på å finne noen her i norge som kunne lage et bra kit. Litt kjipt å betale masse penger på forskudd til ukjent firma på andre siden av kloden sånn. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_coupe Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Kan få tak i trubo men ikke kit fra ebay.t3/4 turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Har du en link så jeg kan se ? :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg