Jannis_J Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hadde inatt innbrudd for første gang i bilen. Om noen får tilbud om å kjøpe en Audison LRx 5.600 forsterker, Kicker L5 firkantsub, en haug cd-plater, Magnaflow high-flow katalysator, støvsuger(!), flytende polyuretan el.lign, så si ifra.... (også 2 par sko i størrelse 47.5....) De slo inn låssylinderne på begge dørene fremme, og vridde i filler låsen bak. Tenningslåsen er helt ødelagt, men de fikk heldigvis ikke start på bilen... Passer jo sykt dårlig.. skulle som 1 av 12 utvalgte stille ut bilen i helga på Bilens dag.... -Jannis Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jannis? pleide du å henge på mopedportalen før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jannis? pleide du å henge på mopedportalen før? Absolutt ikke. -J Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Synd med bilen, håper du finner den skyldige.. Resten av bilen er i uskadet? Synes å huske den var ganske påkostet? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Finner nok aldri ut hvem det er. Ser ut som jeg har hatt litt flaks iallefall, ikke noen større ødeleggelser ellers på bilen. -J Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 kjipt uansett, gjør som meg, kjøp en revefelle (bevegelses sensor og pipedings) Hvis noen beveger seg inne i bilen nattestid, piper alarmen ved siden av sengen din. Min piper 110db, så hvis du ikke hørte alarmen kjøper du deg en sånn en pronto, og et alu balltre :) Lykke til med å finne skurkene, kapp en finger for meg :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaviS Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Får du igjenn på forsikkring da? Og kan du legge ut noen bilder av bilen din? Siter Audi A6 98 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 bevegelses sensor og pipedings Hvis noen beveger seg inne i bilen nattestid, piper alarmen ved siden av sengen din. Min piper 110db, hvor selges slike? hva heter den, følger pipedingsen med bevegelses sensoren? hvor lang er rekkevidden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 sorry OT: ang den alarm greia kan du kan ringe kai ljøner / abc electronic (lokal sjappe) 909 85 288, han har sånne liggende. Hils og si det er sånn Thomas har :P Hvor i østfold bor du? han kjører innom oslo/stansveien et par ganger i uka, har avdeling der også. Rekkevidden, tja funker fett på 25m gjennom masse bettong ned til kjellern min. Pipedingsen aka alarm :P husker ikke om den fulgte med, var noe jeg kobla på ekstra, orginal alarmen piper i 50db el noe, gikk fint å koble på en ekstern ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 sorry OT: ang den alarm greia kan du kan ringe kai ljøner / abc electronic (lokal sjappe) 909 85 288, han har sånne liggende. Hils og si det er sånn Thomas har :P Hvor i østfold bor du? han kjører innom oslo/stansveien et par ganger i uka, har avdeling der også. Rekkevidden, tja funker fett på 25m gjennom masse bettong ned til kjellern min. Pipedingsen aka alarm :P husker ikke om den fulgte med, var noe jeg kobla på ekstra, orginal alarmen piper i 50db el noe, gikk fint å koble på en ekstern ;) mye kostet den? pm Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 kjipt uansett, gjør som meg, kjøp en revefelle (bevegelses sensor og pipedings) Hvis noen beveger seg inne i bilen nattestid, piper alarmen ved siden av sengen din. Min piper 110db, så hvis du ikke hørte alarmen kjøper du deg en sånn en pronto, og et alu balltre :)Lykke til med å finne skurkene, kapp en finger for meg :) Ville heller valgt treballtre, det er tyngre og man får mere kraft ut av slaget av det :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Ville heller valgt treballtre, det er tyngre og man får mere kraft ut av slaget av det :) Hva med begge deler? våkner av 110 db, løper ut, slår med balltre til de ikke gjør motstand mer.. :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Ahhh digg med ny stereo. :D Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Sendte inn skademeldingsskjemaet denne uka. Totalt sett var det verdier for ca. 20.700,- som var vekk. Kjipt så det holder. Blir spennende å se hva man får igjen.... Fikk igjen bilen igår da :D (og kjørte 26 mils tur idag, sarpsborg - svinesund - halden - rakkestad - mysen - trøgstad - Fetsund - Trøgstad - Askim - Skiptvet - Sarpsborg) Veldig deilig med skikkelig bil igjen :) -n Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hmm.. mysen - trøgstad - fetsund - trøgstad.. Glemte igjen noe i trøgstad ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg