P.S.P Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Trenger nye front lykter til min Audi 90 (2.3 1990) siden bilen har nok fått seg en smekk over øyan så er skjevt og mangler noen lister og litt av hvert.. Så tenkte jeg på angel eyes men vet ikke hvor jeg skal lete etter det, så er det noen som vet om det fins angel eyes til biln min ? Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 NBS eller ebay.de? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 nbs ? nettside ? fant ingenting på ebay.. bare de løse "ringene" Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 fant ut at det ble stygt me angel eyes på dn så dropper det å invistrerer i xenon-kit heller :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Invester først i linselykter (hvis ikke du har det allerede), så xenon. Blir mye penere enn xenon på reflektor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 NBS = http://www.norskbildelsenter.no Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg