einsereier Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 går litt fremover i dele innsamlingen, idag ble det ny 5 trinnskasse og giroverføring. mangler bensinpumpe og tenningsmodul. kan jeg bruke radiatoren til 1.3en eller må jeg sepparat ekspansjonstank? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 eg kjører med slik radiator som har innebygget tank, denne er vel litt mindre enn gti radiatoren tenker eg.. eg gjorde det bare for å få en cleanere look egentlig. den kjøler da min trimma motor så da burde det jo rekke for deg..helt til den sotvifta di kommer under huven :) tennings modulen finner du på det meste av golf\jetta fra mitten av 80 tallet? en sort dings med et stort stikk. står 1,2,3,4,5,6,7 på stikkene så vidt eg husker. de sitter som regel "oppi" der med med vindus visker motorene. vertfall på golf.. de er like så vidt eg vet, min kommer fra audi, har opplevd 1! gang at de har røket. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 da vet jeg hva jeg ser etter:) har kikket litt rundt på golfer på huggern og har sett denne dingsen. begynner på motoren når motorstativet på mekebua blir ledig. blir nok en prosjekttråd etterhvert Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 trenger tenningsregulator og en bensinpumpe! noen som har? regulatoren kan gjerne ha ledningsnett tilkoblet;) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Skal du ha mekanisk pumpe er jo dette bare å kjøpe nytt. Koster ikke mange hundrelappene. Kjøp til 1,5/1,6 Golf 1. Tenningsmodul og nett (dette er bare ei strømpe med en håndfull ledninger i) hentes på nærmeste høgger. Dette kan plukkes fra bl.a. Golf 2, Passat 32b, Passat 35i og Transporter T3 for å nevne noen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 har nå lyst til å bygge gt med i igjenn:) i den forbindelse lurer jeg på om det blir mye pes å lage el nettet til motoren selv? har drevet å fiklet med elektrogreier en god del så jeg kan litt. alle kontaktene som skal være på motoren er der men er klippt sånn at di har ca 5 cm ledningsender på. uansett så vil jeg helst kjøpe et ledningsett men er jo ikke så greit å få tak i et som er fra før 83mod Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg