Polardego Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hvor fort kjørte du da håkon? Har vel ikke kjørt bedre en 1.15 jeg foreløpig, men skal forsøke og forbedre det... Er bare en fersk gamling på bane jeg, tar litt lengre tid og lære vettu... :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hehe siden du kjørte forbi så mange så må det være mange som skryter på seg tider da om du kjørte 1.15 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hehe siden du kjørte forbi så mange så må det være mange som skryter på seg tider da om du kjørte 1.15 Du får komme nedover å sitte på en tur vettu... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 jepp :) begynne å ha mye dela no te bane kjøring med min å! mangle bare motor no når æ har fått handla foringa snart :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 1.05 på skogen med org.understell, trimmet audimotor og hydr. brekk? Var vel det hydrauliske brekket som gjorde susen tenker jeg... :respect i korte trekk skrev eg.. greitt bur, div stab, nye coil overs, ellers standard gti bremser (nye) dette var tider eg fikk opplyst av selger da eg kjøpte bilen, ble snakket løst og fast..derfor står det og i tråden, at eg var usikker på om tiden kunne stemme siden du er litt spydig så må eg få spørre..hvilke biler har du kjørt med hydr brekk? er dette en bakdel i motorsport sammenheng? er for øvrig denne karen eg handlet av for noen år tilbake, veldig kjekk kar. :http://www.gatebil.no/index.php?id=26&pageid=133 mistenker han har dratt rundt skogen et bar ganger også eg...:) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 i korte trekk skrev eg.. greitt bur, div stab, nye coil overs, ellers standard gti bremser (nye) dette var tider eg fikk opplyst av selger da eg kjøpte bilen, ble snakket løst og fast..derfor står det og i tråden, at eg var usikker på om tiden kunne stemme siden du er litt spydig så må eg få spørre..hvilke biler har du kjørt med hydr brekk? er dette en bakdel i motorsport sammenheng? er for øvrig denne karen eg handlet av for noen år tilbake, veldig kjekk kar. :http://www.gatebil.no/index.php?id=26&pageid=133 mistenker han har dratt rundt skogen et bar ganger også eg...:) Slutt og syt... Vet helt utmerket hvem Frode er... Hydr.brekk forbedrer iallefall ikke rundetidene... Trimma Audimotor sier du, hva yter denne? Jeg vet at Golfene som kjører i gatebilserien kjører på ca. 1.11 pr. runde. Og de har maks understell, Frode kjører vel 1.05 runder med S2'n om jeg ikke husker helt feil. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Slutt og syt... Vet helt utmerket hvem Frode er... Hydr.brekk forbedrer iallefall ikke rundetidene... Trimma Audimotor sier du, hva yter denne? Jeg vet at Golfene som kjører i gatebilserien kjører på ca. 1.11 pr. runde. Og de har maks understell, Frode kjører vel 1.05 runder med S2'n om jeg ikke husker helt feil. syter ikke eg du.. eg husket helt sikkert feil, defor eg skreiv at eg ikka var sikker på tidene også.. var ikke planen å lage noen big deal akkurat. etter justering sammen med velox motor fikk eg 95.5hk på hjula,målt med g-tec,har ikke brydd meg med å regne ut hva den har uten luft motstand, og i motor. men eg justerte tenninga 3 grader ned for å unngå tenningsbank ved høy belastning. havnet til slutt på 28* v 3000 o\min og da hadde eg 2 hk mindre hehe :) til sammenligning har en gti 112 på veiva, og blir som regel målt til rett over 70 på hjula.. mine begrensinger ligger i 2" "biltilsyn vennlig eksos" og en gate vennlig kam. resten av motor spec ligger på forumet. for min del tror eg ikke det blir aktuelt med høyere effekt uttak, for det koster så enormt mye mer enn det smaker med suge hk dessverre :) men det morro med en så turtallsvillig motor! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Slutt og syt... Vet helt utmerket hvem Frode er... Hydr.brekk forbedrer iallefall ikke rundetidene... Trimma Audimotor sier du, hva yter denne? Jeg vet at Golfene som kjører i gatebilserien kjører på ca. 1.11 pr. runde. Og de har maks understell, Frode kjører vel 1.05 runder med S2'n om jeg ikke husker helt feil. til info så kjørte raskeste mann i gamle corsa cup rundetider rundt 1.05 med en corsa med litt over 100 hk:thumb Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 til info så kjørte raskeste mann i gamle corsa cup rundetider rundt 1.05 med en corsa med litt over 100 hk:thumb DET er jeg fullstendig klar over, men de har et litt annet oppsett en ombygd gatebil da... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 DET er jeg fullstendig klar over, men de har et litt annet oppsett en ombygd gatebil da... ;) http://i55.photobucket.com/albums/g148/golf_cab/cabensommermotor.jpg slik ser mitt ustelte motor rom for tiden ut :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Spiller egentlig ingen rolle hvor fort dere kjører.. alle vet nemlig at jeg er raskest... Ikke sant? :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Spiller egentlig ingen rolle hvor fort dere kjører.. alle vet nemlig at jeg er raskest... Ikke sant? :p Klokka deg inn på 0.00.00 jeg... Det må jo være bra... (satte jeg igang klokka tro? :wonder: ) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Spiller egentlig ingen rolle hvor fort dere kjører.. alle vet nemlig at jeg er raskest... Ikke sant? :p var det med eller uten forhjul :P Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 til info så kjørte raskeste mann i gamle corsa cup rundetider rundt 1.05 med en corsa med litt over 100 hk:thumb Såppass? Har hørt at de lå på rundt 1:10 jeg, såfremt det er de gamle Corsa-A bilene. DET er jeg fullstendig klar over, men de har et litt annet oppsett en ombygd gatebil da... ;) Ikke så langt fra en gatebil faktisk. Irmscher ECU og LMM, bilstein dempere og fjærer, litt mer negativ camber foran, slicks, skrudd bur og fjærbeinstag. Ellers helt identisk med Corsa GSi. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Klokka deg inn på 0.00.00 jeg... Det må jo være bra... (satte jeg igang klokka tro? :wonder: ) Og jeg som syns han var treig!!! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg