tjekk Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Noen som husker runde tidene sine med golf1 på forsjellige baner? blei intressert etter å ha lest en 11 sider lang diskusjon på amcar avdelinga om integra vs. srt-10! legg ut info og tid og bane da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Vet at flere kjørte på rundt 1:13 på Rudskogen i helga..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 eg kjøpte en golf 1, racing rigga av jarle seberg for de som kjenner til han. mener de hadde kjørt den golfen på ca 1.05. kan det stemme? er både lenge siden den ble kjørt på skogen, og det ble meg fortalt. i korte trekk hade den gate slicks, org understell (ikke gti) stab stag opp og nede, trimmet audi motor, kw coil overs. bra bur. hydr brekk.. eg solgte kun karroseriet, resten står i caben min :) usikker på hva som hendte med den etter den havnet i bergen! den ser forresten slik ut Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Rudskogen: Høye 1.12 med 130 kg passasjer i min 16v. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Vet at flere kjørte på rundt 1:13 på Rudskogen i helga..... 1.13 på vått føre`? det var veeeeldig raskt Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 fyren med integran i denne tråden snakket vel om 1:11 eller hva det var som om det var ingenting og det med elgammle dekk og dårlig understell :) vet ikke om han bare skryter på seg jeg men! iallefall har han blitt opservert parkert på bane tidligere av en delsol og de er ikke akkurat verst da! link: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132775 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 1.13 på vått føre`? det var veeeeldig raskt På søndag var det tørt og fine forhold for gassing. På lørdag snakka vi 1,25-1,27. Sistnevnte tidlig på dagen, da det var nesten skybrudd. Ble mer og mer tørt idealspor utover ettermiddagen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 På søndag var det tørt og fine forhold for gassing. På lørdag snakka vi 1,25-1,27. Sistnevnte tidlig på dagen, da det var nesten skybrudd. Ble mer og mer tørt idealspor utover ettermiddagen. 1,25? er ikke det fryktelig tregt da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 1,25? er ikke det fryktelig tregt da? Vi snakker da søkkvåt bane. Dette var andre gang i mitt liv jeg kjørt på Rudskogen på vått, så det ble til at man følte seg fram og ikke tok de helt store sjansene. Er jo greit å få bilen med hel hjem også. Tidlig på dagen gikk det jo til og med fortere med S-Audi enn for meg (Yokohama A539 som har vært kjørt på bane før er ikke akkurat noen hit på vått). Da regnet seinere på dagen begrensa seg litt var vi derimot tilbake til det samme gamle (altså S-Audier bak....). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 onkal: du har jo ikke starta noen tråder på forumet så veit jo ikke hva slags ener du har jeg da :) noe info? pleier s audiene gå dårligere? hehe Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Sjekk her: Die Halle Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ikke mye sier meg hvem han er der da, men ergner med at det er en av einser eierne der da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ikke mye sier meg hvem han er der da, men ergner med at det er en av einser eierne der da :) Da er du på riktig spor Sherlock! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 eg kjøpte en golf 1, racing rigga av jarle seberg for de som kjenner til han. mener de hadde kjørt den golfen på ca 1.05. kan det stemme? er både lenge siden den ble kjørt på skogen, og det ble meg fortalt. i korte trekk hade den gate slicks, org understell (ikke gti) stab stag opp og nede, trimmet audi motor, kw coil overs. bra bur. hydr brekk.. eg solgte kun karroseriet, resten står i caben min :) usikker på hva som hendte med den etter den havnet i bergen! den ser forresten slik ut 1.05 på skogen med org.understell, trimmet audimotor og hydr. brekk? Var vel det hydrauliske brekket som gjorde susen tenker jeg... :respect Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hvor fort kjørte du da håkon? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg