ghost7 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 henger meg på, er med å spleise på noko viss du finn eit eller anna. skal også gi beskjed viss eg finn noke... Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Bor du i eller rundt Trondheim da? Viss ikke blir det vel vanskelig.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Bur i trondheim, studerer ved ntnu. Så trur det skal gå bra ja :) Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 jeg og brodern har leita lenge vi og, så kommer du over noe som du synes er litt dyrt, kan du sende meg en PM, eller en mail på rixn@dritdeilig.com ! Jeg er garantert med ivertfall ;) Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jepp. Si ifra dere 2 også da, om dere finner noe interessant:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 har du hørt noe dynacore ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 yeah! :D eg har funne meg ein plass. er dessverre heilt stappfullt. så då melder eg meg av lista her... lukke te kara! Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hvor da ? kanskje mannen vet av flere ? :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 når du køyre ut frå trondheim og kjem til klettrundkøyringen(eller klettkrysse så folk kaller det) tar du av mot melhus og etter jordvollene tar du til venstre. det er ein svær låve etter ca ein km der er vi i full gang med å få til garasje. i kjellern er det vel 7 bilar og 4 i etasjen vår. er ingen fleire plasser ein kan utnytte til skruing... med minre du bygger om siloen :P Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 når du køyre ut frå trondheim og kjem til klettrundkøyringen(eller klettkrysse så folk kaller det) tar du av mot melhus og etter jordvollene tar du til venstre. det er ein svær låve etter ca ein km der er vi i full gang med å få til garasje. i kjellern er det vel 7 bilar og 4 i etasjen vår. er ingen fleire plasser ein kan utnytte til skruing... med minre du bygger om siloen :P da jobber jeg sammen med han som eier kåken :P har masa på han lenge, men han sier bare at det er opptatt :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hmm det der fra cuoresportivo.no virka jo lovende, dumt det var fullt.. Malvik hadde passa meg ypperlig :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 da jobber jeg sammen med han som eier kåken :P har masa på han lenge, men han sier bare at det er opptatt :P Er vel ein bonde som eier den? jobber du med han eller ein av dei karene som skal vere i kjelleren? Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 han som eier gården, han heter vell john schei ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 slenger meg på denne, jeg også... Virker jo nesten umulig å oppdrive en plass her i nærheten av trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg