hdanielsen64 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 1 Oktober åpner han i det nye lokalet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Vi flytter inn i nye lokaler 1 oktober 2006. Vi bygger et nytt bygg rett ved siden av E6 på Skedsmo/ Bøler, for at det skal være enklere å finne oss. Dette har ikke noen invirkning på prisene våres. Vi kommer fortsatt til å ha Norges billigste priser på dekk og felger. fant dette etter et raskt søk........kanskje du skal prøve det neste gang du lurer på noe?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Er ikke alltid like lett å finne informasjon på nett. Derimot var Sharif's side min kilde. Når det er snakk om slike ting om firmaer står det som regel på firmaets side.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hdanielsen64 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Forsøkte å sjekke siden, men fant det ikke. Har kanskje noe med å gjøre at jeg er ganske trøtt;) Takk for svar, og all sarkasme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 jeg fant det inne på siden hans...heter vel dekkbaronen eller noe sånt..... :thumb Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg