kentiver Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Så å si hver gang jeg skal starte bilen min, samme om den er kald eller varm, så kommer det bare rare lyder fra motoren\starteren. Akkurat som om at bilen står i gir eller noe. Dette skjer bestandi 2 ganger så starter bilen på 3 forsøk... why? Er det starteren som er ødelagt? Er en 87Mod 1,8Gl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kanskje startkransen henger litt igjen i motoren? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Det vil si?:drunk: Og hvordan fikser jeg det?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 når du vrir på nøkkelen og starteren går, så går den forbundet til svinghjulet med en startkrans, og denne kobles fra svinghjulet så fort motoren får start. husker ikke helt tallene, men starteren må gå xx antall runder for å dra svinghjulet én runde. da sier det seg selv at det blir litt ulyd hvis kransen henger igjen slik at starteren følger motoren rundt. håper du skjønner hva jeg mener:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ja sjønner:) Åsn fikser jeg det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skifte starter'n f.eks. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hmmf, nej da venter jeg til jeg får nymotoren fra Sink :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg