henrik^ Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Så mine handleturer på Ikea er alltid like spennende, fruen leter etter sengetøy, bestikk og annet jall, mens jeg bare går rundt for meg selv å tenker "Irma, hvor er du?" :D DER måtte jeg le! Saken er at ei venninne av meg heter Irma (visstnok et bosnisk navn), og det viser seg at det er veldig mye forskjellig som heter Irma (pledd, bikkjer, osv). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 DER måtte jeg le! Saken er at ei venninne av meg heter Irma (visstnok et bosnisk navn), og det viser seg at det er veldig mye forskjellig som heter Irma (pledd, bikkjer, osv). :) :hammer Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Og de i kassa lurer jo sikkert på hvem faen du skal varme med alle disse pleddene :) Mens du sitter og tenker på all den herlige pussinga som venter deg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Mens du sitter og tenker på all den herlige pussinga som venter deg:D jepp :D de på ikea har ingen anelse hvor mye arbeid det kan bli utav ett irma pledd, de skulle bare visst. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg