Mariius Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Så klart glemte jeg og gjøre om på innstillingene så da ble det 2-3 av 40 bilder som ble mulig og bruke. Siste bilde var heller ikke helt på topp ! Og ja det ble litt mørkt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Syns de bildene ble ALT for lyse. Du kan jo nesten skimte litt av bilen jo! :-) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hehe, fikk for meg at jeg plutselig skulle ta ett par bilder og det begynte og bli mørkt.. noe kjempe på redigering er jeg heller ikke! Så da ble det slik ;) Men skulle gjerne ha jevna ut mørket litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ble litt for mørke bilder ja, men vet jo at det er en fin bil der et sted ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerraMan Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ingenting er som en sort TT nei, bærre lækkert! Siter Mattig - ABT - Forge - OSIR Design - BOSE - B&B Automobiltechnik - H&R - Falken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 .....og da var bilen solgt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 .....og da var bilen solgt ! tuller nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Nei, leverte den her om dagen ! så nå er`n borte.. går faktisk i "UtkantDrammen" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hvor? sande, åssiden eller bærumssiden? hvor mye fikk du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er vel mere Asker.. Heggedal ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Er vel mere Asker.. Heggedal ! okay, da ser jeg nok pent lite til den ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg