Gå til innhold

hvilke biler ruster minst?

Ranger emnet


Aleksand3r

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jobba som mercedes oppretter.... Jeg sier bare, hold dere unna, samme om garantien dekker det..... er mye som ikke kommer med i garantien. Nyere biler, det er en skam. Er litt usikker på om de helt nyeste Mercedesene er blitt bedre. Nyere VW Audi er bra, men det jeg har sett mange tilfelle med Zink utslag og lingnende der og. I følge en lakkerer venn av meg så har Mazda også hatt noen problemer de siste åra (er usikker hvordan dagens modeller er).

 

Jo, Delorean er en grei bil rustmessig:) Men biler som Audi A8 og A2 kan korrodere de og. (aldri bruk stålskruer på aluminium, eller oppretter verktøy som er brukt på stål til aluminium.)

Eldre Range Rover hadde aluminumsdørplater over stål ramme..... ingen genistrek.....

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en kar som kjørte rundt i en talbot som hadde gått over 300` han hadde også en boble fra 59`.. Dette er biler som gjerne ruster mye, men jeg så ikke en rustflekk på de, jeg spurte da hva hemmeligheten hans var: Han vaska bilene nesten vær dag:respect

 

Ellers så har jeg en porsche 924 fra 79 som ikke har noe rust. Dette er fordi den er galvanisert og lite kjørt om vinteren..

 

En e36 er vel ikkeno spesielt mye bedre enn andre biler fra 90 tallet, men er den godt tatt vare på og kjørt lite kan det hende at det er lite rust

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karroseriet på Corvette består i all hovedsak av glassfiberarmert polyester, rammen av galvanisert stål og aluminium.

Vet ikke hvordan plast kan ruste, men det går sikkert an :cool:

 

Det innlegget du quotet består i all hovedsak av IRONI, vet ikke hvordan det kan mistolkes, men det går sikkert an :cool:

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår