Gå til innhold

søker etter en peugeot, reg nr: cv43807

Ranger emnet


rennfahrer

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en hvit og brunrød peugeot expert med reg nr: cv43807 i oslo/akershus.

 

I dag når jeg kom sliten hjem ifra jobb, måtte jeg parkere på gaten pga broderen skulle skru bil på gårdsplassen, jeg kjørte ut på gaten for å parkere ved innkjøringen til gårdsplassen, der stod det da en firma bil. eieren satt i bilen og pratet i mobiltelefon, MIDT i veien, jeg ba han pent om å flytte seg så jeg kunne få parket bilen min, han svarte da med at jeg måtte stikke langt vekk, det var nemlig best for meg. jeg svarte at her bor jeg, det gjør ike du, vennligst flytt deg så jeg får parkert, jeg fikk da klar melidng om at hvis jeg ikke flyttet meg med en eneste gang så var jeg ferdig! jeg kjørte så tilbake inn på gårdsplassen, så stygt på han, han ga meg mellomste fingeren og slura av gårde.:hammer

 

hva skjer med dagens samfunn, man kan jo ikke lenger be folk om å feks flytte seg uten at man skal bli truet, eller slått ned,

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig. Normal folkeskikk er ikke noe man ser hver dag lenger. Hadde blitt ordentlig sint om noen hadde oppført seg på samme måte mot meg, om jeg hadde bedt de om å flytte bilen så jeg fikk parkert der jeg bodde.

 

Spør man på en normal måte, så må det kunne gå ann å få et normalt svar tilbake, og ikke bare oppføre seg som en liten unge.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å finne ut hvilket firma den bilen hører til. Så ringer du sjefen hans og sier at du så han putta, dersom det var en elektriker, kondensatore i en annen bil og tok imot penger for dem hos eieren av den andre bilen... Da står han neppe og hefter deg bort i DEN bilen igjen! ;) Neida, ikke gjør det, men det er lov å ringe arbeidsgiver og tipse om at sjåførene deres driver med mindre flatterende oppførsel som igjen tolkes negativt mot firmaets profil... Eller noe! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut at det er leasplan som leier ut bilen til det firmaet som sjåføren jobber for.

tragisk oppførsel ifra en voksenn person.

å grisekjøre. true folk, nesten kjøre ned folk burdte ikke gjøres med firmabil, det kan skade ryktet til firmaet

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsplass = traktor?

Flytta han sjøl skulle du ha gjort ;)

Nei, men er kjipt med sånne rævhål. Få tak i arbeidsgiveren hans og fortell korleis han oppførte seg, evt kan du jo og anmelde han siden han trua deg...

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring og klag til firmaet.

 

Jeg og en kollega satt i en firmabil for noen måneder siden og spiste lunch. Ved siden av oss (dette var på en parkeringsplass) stod en Statoil-firmabil parkert. Mens vi spiste kom eieren av Statoil-bilen ut av butikken, og da han skulle sette seg inn, smelte han bildøren rett i siden på bilen vår. Ikke et lite dytt, men et skikkelig DUNK.

 

Kollegaen min sveiva ned vinduet og kommenterte det, siden fyren ikke viste særlig interesse til å ordne opp i dette, men fyren avviste kommentaren med et "pføy.." og vifta med hånden, sånn skikkelig avvisende. Så satte han seg inn i bilen og kjørte. Makan til oppførsel.

 

Var ikke verre enn at vi ringte til Statoil, oppgav nr på bilen og beskrev fyren som kjørte samt klokkeslett osv., og dama i andre enden sa at hun hadde navnet på ham og skulle ta det opp så firmaet vårt kunne få eventuell erstatning.

 

Bilen vår var en sliten stygg Mitsubishi L300 eller hva de nå heter, med en bulk eller fem rundtom, men det var jo en prinsippsak. Hadde fyren i det minste sagt unnskyld hadde vi ikke brydd oss.

 

Innser nå at det nesten ikke hadde noe med saken å gjøre, hehe, men ring til firmaet og klag!

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår