Rugis Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Tenker på å senke min audi a3 97modell med 45mm. Men holder det kun og bytte fjærer? Hvor får jeg kjøpt det? Ser nesten bare 30 og 40 senkefjører.. Har ikke så god peil så glad for all hjelp jeg får! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hei du! jeg kjøpte nylig 45 mm senk til min audi a3 1.8.! da jeg bestilte de sa de ingenting om at demperene kunne gå. Men da jeg skulle betale ga de beskjed om dette. Etter litt diskusjon fikk jeg en avtale om at jeg skulle få en god pris på demperene hvis de gikk. De sa at demperene kan bli øddelagt men at det pleide å gå fint. Jeg kjøpte hvertfall senkesettet. Har bare fått de på framme nå men de ser bra ut. Men hvor lenge demperene holder vett jeg da ikke. Men resultate ble bra! Jeg ga 1330 for mine cobra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takker for svar! :) Men da er det vel bare å bestille fjører og satse på at de orginale demperne holder:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Jepp!:D lykke til! legg ut noen bilder senera da! blir spenende å se hvordan den blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 el hva med å kjøpe justerbart til litt kun 5 lapper. se http://www.owp-tuning.no da slipper man å tenke på dempere som skal gå fyken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hmm.. på det det VMAXX settet stod noe om å skifte stag bak? Er det normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hmm.. på det det VMAXX settet stod noe om å skifte stag bak? Er det normalt? Jepp det er normatl på denne typen. pga spissingen. camber osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hmm.. jeg vurderer et justerbart senkesett for å si det sånn... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ja også til 5 lapper a. de har det på lager også. ikke dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hva er egentlig stag? Jeg har ikke verdens me peiling på uderstell og diverse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 F,eks når du styrer så har du stag, disse heter styre stag, stag setter som regel 2 el flere deler sammen(dtabstag)., f,eks når man senker bilen kan noen stag bli for lange el kanskje for korte. da må man korte ned på disse stagene. vis ikke får du feil camber. el ta deg en titt under bilen, kanskje når du bytter dekk. da burde du finne noen stag., el hva folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Blir nok så jeg går for justerbart senkesett. men åssen er justeringa? :P Står det liksom på dempern hvor mye den er senka? Litt dårlig forklart, men håper noen skjønner det:P Også lurer jeg på litt med de stagene som en må kjøpe hvis en skal senke mer en 45mm eller hva det er? Hvis jeg justerer opp igjen settet så den blir senka bare 20mm. Kan jeg da bare bruke de stagene eller må jeg sette på de orginale igjen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg