Orjuz Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 :idea: hva med å flytte kjøp og salg inn på bilmerkene mye lettere og finne frem til deler som andre selger som faktisk passer på bilen man har i stedet for å rote seg gjennom masse poster som ikke interisserer deg overhodet. som feks salg av volvo deler på volvo delen av forumet osv. gjør det litt enklere for dem som skal selge delene og dem som skal kjøpe Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 :idea: hva med å flytte kjøp og salg inn på bilmerkene mye lettere og finne frem til deler som andre selger som faktisk passer på bilen man har i stedet for å rote seg gjennom masse poster som ikke interisserer deg overhodet. som feks salg av volvo deler på volvo delen av forumet osv. gjør det litt enklere for dem som skal selge delene og dem som skal kjøpe Det er ikke verre enn å søke "Volvo" i K&S, da får du alle Volvoer. Eller "Volvo 760", da får du alt salg av Volvo 760. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Det er ikke verre enn å søke "Volvo" i K&S, da får du alle Volvoer. Eller "Volvo 760", da får du alt salg av Volvo 760. Eirik Nja, skeptisk. Men denne trenden i Offtopic i salgsannonsen så får du også treff som feks "Jeg hadde en slik før jeg kjøpte Volvoen" "Denne er like stygg som en Volvo" "Din mor er en ku og spiser Volvo til middag" "Bytte Ferrari Enzoen din i Volvo dåførti??? LOL" etc etc. Å søke på bilmerker og prisklasse hadde vært konge men jeg forstår at dette ikke lar seg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Nja, skeptisk. Men denne trenden i Offtopic i salgsannonsen så får du også treff som feks "Jeg hadde en slik før jeg kjøpte Volvoen" "Denne er like stygg som en Volvo" "Din mor er en ku og spiser Volvo til middag" "Bytte Ferrari Enzoen din i Volvo dåførti??? LOL" etc etc. Å søke på bilmerker og prisklasse hadde vært konge men jeg forstår at dette ikke lar seg gjøre. Vel, det burde fungere, siden det ikke skal være off topic i det hele tatt :P La oss ta en titt.. Søker på "Volvo"... Selges: Dinoratt (nav til 240) S: Nye 240-dempere, Hella 181, turteller, Weber dbl.forg., Straumberg luftfilter ( 1 2) Selges: Original Bagasjelokkvinge/spoiler til 240 EL vindusheiser til Volvo Selges: Volvo 740GL i deler VOLVO SNACKS selges + diverse ( 1 2 3 4 5) Volvo 245 hugges/ribbes/selges. ( 1 2) 5.0l chevy V8'er selges Div, Deler\ting vw\volvo+ selges ( 1 2 3) volvo 740 ØK: Tåkelys/grøftelys/spredere T4 turbo selges ( 1 2) Volvo 200 deler Volvo 240 GLT-deler selges.. Selges Volvo 940 front Kjøpes: Diverse deler til Volvo Kobber toppakning til Volvo B21, B23 og B230 ( 1 2) Ø.K. Volvo svinghjul ØK: svinghjulsgiver til volvo 340 ØK: Refleksplate bak til Volvo 240 Dv volvo deler selges volvo 850r vinge og 850 glt kammer selges ØK: Div Volvo 740 ting ØK: grenrør volvo Volvo 240 motor selges. Så vidt jeg kan se er det nok av Volvo der.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Enig med orjus her. Hadde vært mye bedre! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 alt skal ikke være så enkelt! vær fornøyd med kjøp og salg delen! :thumb Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Kjøp og salg skal IKKE inn på merkeforumene. Les reglene. Nå har vi fått et kjøp og salg forum og da får vi bruke det. Jeg ser ingen problemer med å ha det slik vi har det idag. Det hjelper dessuten mye hvis annonsehaver lager en GOD topic. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Synes det er greit slik det er idag. Mener at det fort blir tungvint hvis en skal dele alt opp i mindre deler. Har valgt en fin middelvei slik det er nå.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Det som hadde vært greit, var et bedre skille på kjøp og salg, har forsøkt å foreslå det tidligere, men har ikke fått noen respons på det... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hva med en løsning som det er på photoshop forumet? Der er det enda et forum som heter "modd my ride". Slik skulle vi hatt på merke forumene, bare det skulle vært "kjøp/salg" da. Hadde ikke det fungert? Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er litt enig med at det hadde vært knall med kjøpt og salg delt opp i merker eller noe.. er så dritt lei å få opp masse dritt... d.v.s at viss jeg f. eks. søker på mondeo så kommer som sagt før alle trådene der det står mondeo i opp. og da ender jeg bare opp med masse annonser fra andre type biler. men går jo greit sånn som det er nå. kanskje det hadde blitt litt mere fart i kjøp og salg her viss det hadde vært letter å finne hva du leter etter? Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Helt enig i at det hadde vært bedre med en egen salgsdel på hvert merke, men er vel kanskje for mye jobb for moderatorene? Bare glem det karer, denne topicen ender opp med kommentaren "NEI!" og låsing fra en moderator. Som vanlig. Skulle jo tro det var medlemmene som bestemte litt over sånt. Uten medlemmer, er det ikke mange igjen her. Denne posten blir vel sikkert sletta, men jeg utfordrer dere modder til å høre litt mer på hva folk her inne mener. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Dette var vel litt grinete? Og forumet får vel stadig flere medlemmer? SÅ ser ikke så farlig ut enda hehe Det ser ikke så enstemmig ut på postene her for den nye ordningen. Er både for og imot her. Og moderatorene vurderer nok forumets ønsker opp mot den praktiske utførelsen. Kom gjerne med en begrunnelse for hvorfor det er bedre. Kanskje du da er med på å overtale moderatorene. Tenkt over det. Helt enig i at det hadde vært bedre med en egen salgsdel på hvert merke, men er vel kanskje for mye jobb for moderatorene? Bare glem det karer, denne topicen ender opp med kommentaren "NEI!" og låsing fra en moderator. Som vanlig. Skulle jo tro det var medlemmene som bestemte litt over sånt. Uten medlemmer, er det ikke mange igjen her. Denne posten blir vel sikkert sletta, men jeg utfordrer dere modder til å høre litt mer på hva folk her inne mener. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 jeg synes det funker utmerket som det er nå.. når det gjelder bilmerker så er jeg open for alle forslag nesten.. så ville jo ha vert tungvint å bla gjennom alle undermappene på bilmerker.. så sånn sett synes jeg det er bra.. delemessig er heller ikke noe problem..bare å søke det.. men er JÆVLI irriterende med folk som skal selge alt fra vinduspussere i en annonse å gulvmatter i annen.. vis dem ikke har Masse småpiss å selge i annonse så burte di heller ta vare på det eller kaste det.. //Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg