Gå til innhold

kjøp og salg på bilmerker

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

:idea:

hva med å flytte kjøp og salg inn på bilmerkene mye lettere og finne frem til deler som andre selger som faktisk passer på bilen man har i stedet for å rote seg gjennom masse poster som ikke interisserer deg overhodet.

som feks salg av volvo deler på volvo delen av forumet osv.

gjør det litt enklere for dem som skal selge delene og dem som skal kjøpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idea:

hva med å flytte kjøp og salg inn på bilmerkene mye lettere og finne frem til deler som andre selger som faktisk passer på bilen man har i stedet for å rote seg gjennom masse poster som ikke interisserer deg overhodet.

som feks salg av volvo deler på volvo delen av forumet osv.

gjør det litt enklere for dem som skal selge delene og dem som skal kjøpe

 

Det er ikke verre enn å søke "Volvo" i K&S, da får du alle Volvoer. Eller "Volvo 760", da får du alt salg av Volvo 760.

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre enn å søke "Volvo" i K&S, da får du alle Volvoer. Eller "Volvo 760", da får du alt salg av Volvo 760.

 

Eirik

 

Nja, skeptisk.

 

Men denne trenden i Offtopic i salgsannonsen så får du også treff som feks

"Jeg hadde en slik før jeg kjøpte Volvoen"

"Denne er like stygg som en Volvo"

"Din mor er en ku og spiser Volvo til middag"

"Bytte Ferrari Enzoen din i Volvo dåførti??? LOL" etc etc.

 

Å søke på bilmerker og prisklasse hadde vært konge men jeg forstår at dette ikke lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, skeptisk.

 

Men denne trenden i Offtopic i salgsannonsen så får du også treff som feks

"Jeg hadde en slik før jeg kjøpte Volvoen"

"Denne er like stygg som en Volvo"

"Din mor er en ku og spiser Volvo til middag"

"Bytte Ferrari Enzoen din i Volvo dåførti??? LOL" etc etc.

 

Å søke på bilmerker og prisklasse hadde vært konge men jeg forstår at dette ikke lar seg gjøre.

 

Vel, det burde fungere, siden det ikke skal være off topic i det hele tatt :P

 

La oss ta en titt..

 

Søker på "Volvo"...

 

Selges: Dinoratt (nav til 240)

 

S: Nye 240-dempere, Hella 181, turteller, Weber dbl.forg., Straumberg luftfilter ( 1 2)

 

Selges: Original Bagasjelokkvinge/spoiler til 240

 

EL vindusheiser til Volvo

 

Selges: Volvo 740GL i deler

VOLVO SNACKS selges + diverse ( 1 2 3 4 5)

 

Volvo 245 hugges/ribbes/selges. ( 1 2)

 

5.0l chevy V8'er selges

 

Div, Deler\ting vw\volvo+ selges ( 1 2 3)

 

volvo 740

 

ØK: Tåkelys/grøftelys/spredere

 

T4 turbo selges ( 1 2)

 

Volvo 200 deler

 

Volvo 240 GLT-deler selges..

 

Selges Volvo 940 front

 

Kjøpes: Diverse deler til Volvo

 

Kobber toppakning til Volvo B21, B23 og B230 ( 1 2)

 

Ø.K. Volvo svinghjul

 

ØK: svinghjulsgiver til volvo 340

 

ØK: Refleksplate bak til Volvo 240

 

Dv volvo deler selges

 

volvo 850r vinge og 850 glt kammer selges

 

ØK: Div Volvo 740 ting

 

ØK: grenrør volvo

 

Volvo 240 motor selges.

 

 

Så vidt jeg kan se er det nok av Volvo der..

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt enig med at det hadde vært knall med kjøpt og salg delt opp i merker eller noe.. er så dritt lei å få opp masse dritt... d.v.s at viss jeg f. eks. søker på mondeo så kommer som sagt før alle trådene der det står mondeo i opp.

og da ender jeg bare opp med masse annonser fra andre type biler.

 

men går jo greit sånn som det er nå.

kanskje det hadde blitt litt mere fart i kjøp og salg her viss det hadde vært letter å finne hva du leter etter?

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det hadde vært bedre med en egen salgsdel på hvert merke, men er vel kanskje for mye jobb for moderatorene?

 

Bare glem det karer, denne topicen ender opp med kommentaren "NEI!" og låsing fra en moderator. Som vanlig.

 

Skulle jo tro det var medlemmene som bestemte litt over sånt. Uten medlemmer, er det ikke mange igjen her.

 

Denne posten blir vel sikkert sletta, men jeg utfordrer dere modder til å høre litt mer på hva folk her inne mener.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel litt grinete? Og forumet får vel stadig flere medlemmer? SÅ ser ikke så farlig ut enda hehe

 

Det ser ikke så enstemmig ut på postene her for den nye ordningen. Er både for og imot her. Og moderatorene vurderer nok forumets ønsker opp mot den praktiske utførelsen.

 

Kom gjerne med en begrunnelse for hvorfor det er bedre. Kanskje du da er med på å overtale moderatorene. Tenkt over det.

 

 

 

Helt enig i at det hadde vært bedre med en egen salgsdel på hvert merke, men er vel kanskje for mye jobb for moderatorene?

 

Bare glem det karer, denne topicen ender opp med kommentaren "NEI!" og låsing fra en moderator. Som vanlig.

 

Skulle jo tro det var medlemmene som bestemte litt over sånt. Uten medlemmer, er det ikke mange igjen her.

 

Denne posten blir vel sikkert sletta, men jeg utfordrer dere modder til å høre litt mer på hva folk her inne mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg synes det funker utmerket som det er nå.. når det gjelder bilmerker så er jeg open for alle forslag nesten.. så ville jo ha vert tungvint å bla gjennom alle undermappene på bilmerker.. så sånn sett synes jeg det er bra.. delemessig er heller ikke noe problem..bare å søke det.. men er JÆVLI irriterende med folk som skal selge alt fra vinduspussere i en annonse å gulvmatter i annen.. vis dem ikke har Masse småpiss å selge i annonse så burte di heller ta vare på det eller kaste det..

 

//Vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår