Gå til innhold

Trenger forslag på Rød farge

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

Har vært og henta med en volvo 940 i helga, knallrød, ganske fin i lakken, men noe steinsprut og litt diverse.

Har tenkt til og lakkere hele bilen og få finnishen på topp igjen, men selvom den originale rødfargen er fin så hadde det vært morro med litt extra.

Pærlemor, hadde det vært no? Noen som har bilder av biler med tøffe rødfarger?

Tenkte jeg sku legge opp bilde av bilen, men

Fant faen ikke ut åssen jeg fikk opp bilder her jeg.

Den er ihvertfall knallrød, volvo rød.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legge ut bilde på forumet:

Dette er et daglig spørsmål her inne, hvordan laste opp bilder du vil vise oss andre? Dessverre er det ingen mulighet for deg å uploade bilder på bilforumet sin server. Istedet MÅ bilder du vil vise oss, ligge på nett et annet sted. F.eks http://www.photobucket.com, din hjemmeside osv. Deretter bruker du funksjonen og limer inn linken til bildet

/ Audi 90 2.3E Quattro \

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst på 2 delt farge, men et motiv på panseret eller noe hadde vært tøft, måtte blitt et motiv av volvoen i skikkelig breisladd da. he he

Men vil gjerne beholde no alla den rødfargen som jeg har, men med det lille extra, mye mer glans hadde også gjort seg.

Så mye pes for og få opp et bilde, data kunnskapene mine holder til og skrive det her, ikke så mye mer. he he.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider