Gå til innhold

VW Golf GTI 16v

Ranger emnet

Max Rolex

Anbefalte innlegg

1985/90modell Golf GTi 16v selges, komplett ombygget fra CL. Mangler bare etterkontroll og godkjenning hos biltilsynet. Har papirer. Motor og gear importert, og kun kjørt ca.125000km. Ombygget av VAG-mekaniker. GÅR BRA!

Bilen er påkostet nesten 20.000,- i deler de siste månedene. Bl.a bremser, foringer, tenningsdeler, clutch, senkesett ++

Rs-fanger, og emblemløs grill m/list foran, og nye røde og hvite baklykter. Stereo og spreke alu.felger kan medfølge!

Bilen står i Moss, ca.5 mil fra Oslo. Ring/SMS 951 56 357 for info.

SELGES HØYSTEBYDENDE! GI BUD!

bilde1.jpg

bilde2.jpg

003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JarleHansen

Tror jeg så denne bilen i Fredrikstad på fredag, stemmer det? Kan i så fall skrive under på at det er en tøff bil. Grom lyd også! :D

Du har PM forresten!

Hilsen Jarle.

Heisann!

Stemmer nok det vettu, tok meg en langtur sist fredag! Morsomt å kjøre når alt fungerer bra! :D

Minner om at denne bilen fortsatt er tilgjengelig! DEN SELGES HØYSTEBYDENDE UANSETT!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph Har den skilter ? Hva skal til for å få den godkjent ?

Bilen må godkjennes som GTI16v for å registrere den, evt kan du sette i en CL-motor og hente skiltene og så sette i GTi-motoren igjen :D Skulle gentlig godkjenne den selv, men p.g.a skole OG jobb får jeg desverre ikke tid til bilen.

Originally posted by Golden

Den Golfen var sinnsykt kul, hvor mange hester er det i den?+ Den frista skikli den der ass:D:D har cash til den jeg:D:D

Seff er det en kul bil! Bilen har en GTI16v-motor med 139HK, går meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva må gjøres av kjøper for at den skal bli registrert? du skrev du har papirer, er det bare å løpe til biltilsynet med papirene og bilen, så er det i boks?

åssen er egentlig forsikring på en slik? har hørt det er svindyrt.. selv om den står på en pappa

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

hei

er hele bilen ombygd til 16v?

Det hadde jo vært litt interessant å finne ut. "Ombygd til gti 16v" er jo en sannhet med modifikasjoner hvis bilen har tromler bak...

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Har du mulighet til å bytte til CL motor og registrere den, kjøper jeg den for 17000kr ! Da kommer jeg opp og henter den så fort som faen !

Nettopp derfor jeg selger Golf`n min, har ikke tid til den mer. Får både jobb og skole å tenke på utover. Derfor selger jeg den billig. :rolleyes:

hei

er hele bilen ombygd til 16v?

Motor/gearkasse/elektronikk/drivaksler/bremser/interiør ++

Bilen har t.o.m 16v-antenne ;)

Originally posted by dalan

hva må gjøres av kjøper for at den skal bli registrert? du skrev du har papirer, er det bare å løpe til biltilsynet med papirene og bilen, så er det i boks?

åssen er egentlig forsikring på en slik? har hørt det er svindyrt.. selv om den står på en pappa

Bilen må bli godkjent som GTi16v, m.a.o må du bestille time hos biltilsynet. Regner med at det skal gå i orden som bilen står nå, muligens et par små modifikasjoner. Det kommer litt ann på hvor strenge de er.

Evt, kjøp deg en billig CL-motor, og registrer den som Golf 1,6 CL og forsikre den som CL. Sett i GTi16v-maskinen, og vips så har du en GTi16v registrert som CL. Da er forsikringen din MEGET billig, enda billigere på Pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PelikanPostei

Evt, kjøp deg en billig CL-motor, og registrer den som Golf 1,6 CL og forsikre den som CL. Sett i GTi16v-maskinen, og vips så har du en GTi16v registrert som CL. Da er forsikringen din MEGET billig, enda billigere på Pappa.

det som problemet hvis du register den som en 1,6 cl. så vil du problemer hvis du krasjer fordi da er ikke forsikringen gyldig.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som problemet hvis du register den som en 1,6 cl. så vil du problemer hvis du krasjer fordi da er ikke forsikringen gyldig.

Forsikringen vil nokfortsatt være gyldig, men du vil få TREKK i erstatningen din. Men selvfølgelig er det best å godkjenne bilen som GTI16v. Det skal ikke bli noe problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider