Jonaldo Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Sjefen min har Lotus-dilla og kom med en artig historie om MR2 MK1 som jeg ikke viste om. Bilen er designet og bygd av Lotus, men Lotus turte ikke å satse på den. Toyata kjøpte prosjektet og klinte på et par Toyota-emblemer. Den ble jo en skikkelig hit..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 ...den er nok bygd av toyoda....mulig den er designet av lotlus...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Synes den blå MR2 var kul (minner ikke mye om ferrari-kopi spør du meg) men de andre kan du kaste for min del. Superbil-kopier er mindre fett spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by dalan .... en halvmeter "mindre bred" (fant faen ikke riktig ord..!) Smalere? :) Likte ikke helt fronten på den øverste mr2en.. Ser ikke helt poenget i ha piknikbord frempå bilen, liksom. Men bakfra og fra siden var den rimelig lekker! Fin bil.. Forstår meg ikke helt på folk som bygger om biler til superbiler (:D) Kanskje jeg skulle kjøpt meg en MX5 og bygget den om til en Lamborghini Diablo Roadster? De har vel omtrent samme dimensjonene :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Smalere? :) der var det ja! litt for tidlig på morningen litt for nærme helga.. :rolleyes: ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Jeg synes at den likner mer på en Mitsu Eclipse eller.no... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by daihard ...den er nok bygd av toyoda....mulig den er designet av lotlus...:D Det er noe annet enn hva jeg har hørt, men jeg har null peiling og interesse for Toyota da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Jadda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 bakfra: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Blir liksom ikke helt det samme som en ekte ferrari.. Tviler litt på at motoren brummer på samme måten. Blir helt feil med ferrari med japselyd :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Syns ikke den blå ligna så mye på en Ferrari, men den var kul for det da:D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by bjaa MR2 wannabe ferrari :/ Har jo bare et VeilSide kit.. Dessuten; hva er galt om en bil ligner på en Ferrari? Syntes eieren skal få bestemme hva han vil ha på bilen selv jeg.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg