-BmW-318i- Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Spotta denne i dag på Raufoss.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Om den er JD-regga, er det sikkert den som pleier å stå ved det Statoil-greiene ved siden av Elkjøp.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BmW-318i- Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Om den er JD-regga, er det sikkert den som pleier å stå ved det Statoil-greiene ved siden av Elkjøp.. :) Jepp er nok denn samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 bilde av audien ved siden av og elle? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Den er IKKE pen om det er den jeg tror det er... Kun framfanger... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Den er IKKE pen om det er den jeg tror det er... Kun framfanger... Ser nå ut som den er skodd med 17" eller 18" også da :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Har sett en grå Celica med GT Four skrevet på sidene et par ganger nå.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BmW-318i- Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Har sett en grå Celica med GT Four skrevet på sidene et par ganger nå.. Den har jeg sett også :) men går en rimlig fin stylet rød Celica neddi gjøvik å, noen som skjenner til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Den røde uten vinge? = FIN! Dag Henning eller noe sin wannabe GT4 = Jalla. Går også en ekte GT4 herover. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Den røde er ganske pen, ja.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Den røde er ganske pen, ja.. :) Jepp, snakket med eieren på BT når jeg skulle godkjenne senkesettet. Var tredje gangen han måtte dit for og få det inn i vognkortet tror jeg. Og jammen ble det ikke tre ganger på meg også. Gikk en annen rød celica har for noen år siden også, med plast og vinge. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Den røde er ganske pen, ja.. :) Kjempe pen bil. Gjennomført, men mangler kanskje motor? :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Muligens, aner ikke åssen motor det er i den.. :) Spotta en gul Celica idag også, men div styling, samt en svart en, relativt original (tror jeg), bare med GT Four-vinge. Spotta også sivilbilen til politiet, en sølv Nissan Primera, med to firkanta lykter foran grillen. Er vel JD-regga. Hvilke andre sivilbiler går det her..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 sølvgrå saab 95 sedan hverftall :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Spotta også sivilbilen til politiet, en sølv Nissan Primera, med to firkanta lykter foran grillen. Er vel JD-regga. Hvilke andre sivilbiler går det her..? Det er vaktsamarbeid mellom de forskjellige lennsmannskontorene rundt omkring så bilene er overalt i Gjøvik/Land/Toten. Tre stk Ford Mondeo stv, grå met, med to store blå ekstralykter og takantenne bak, en mørk blå met Mondeo sedan med samme utstyr. Alle disse har skiltnummer som starter på JD 41 el 42.En rød/orange Volvo V 70, DK skilter, trolig UP. Sølvgrå Ford Focus stv, JD skilt, brukes vel av "Krim" Ellers kan man vel passe seg litt for en ny Audi A6 Avant, blå av farge, JD skilt, privatbilen til norges mest PR kåte politimann De jeg kommer på i farten Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg