btl Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Heisann.. Min Ford Sierra XR4x4 2.8MFI -86 modell starter ikke så lett. Den vil gjerne at jeg tråkker litt på gassen, og holder litt turtall, Når den starter, så går den ikke på alle sylinderne, høres ut som om den går på kanskje 2-4? Etter at bilen har gått litt går den på alle sylinderne, men tomgangen kan være noe ugjevn fra (800-400rpm). Dette har jeg gjort: -Prøvde å rense tomgangsventilen + slangene som går til og fra den. Jeg brukte rødsprit. -Byttet Fordelerlokket, rotoren og tennpluggene. De har maks gått 2000km -Byttet til nye Tennpluggkabler Så.. hva kan det egentlig være som er feil? Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Typisk K-Jetronic! Dysene renner når bilen står, og det resulterer i våte plugger! Prøv et par omganger med dyserens, det hjalp på golfen min! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Mondeo Typisk K-Jetronic! Dysene renner når bilen står, og det resulterer i våte plugger! Prøv et par omganger med dyserens, det hjalp på golfen min! Hei og takk for svaret. hmm.. Fylle V-power? eller kjøpe en inj.rens flaske, eller hvis det er noe som heter dyserens. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by btl Hei og takk for svaret. hmm.. Fylle V-power? eller kjøpe en inj.rens flaske, eller hvis det er noe som heter dyserens. Inj.rens eller dyse rens! V-power tror jeg er et reklamejippo! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 vis du ikke skifta plugg ledninger da du bytta pluggene kan de være lurt og sjekke disse også, for nå de er kalde vil det kansje være brudd i en av dem, mens når det begyner og bli varmere vil kabelen strekke seg litt og bruddet vil bli borte... kjørte sierra før og opplevde da dette.. Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg