nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg har en Renault Laguna 94-modell som tar inn vann. Dette vannet havner strategisk plassert på dørken i bilen. Noen som har tips til hvor jeg kan begynne å feilsøke? Skal selge bilen nå for småpenger og vil gjerne gi kjøper tips om hvor han kan begynne å feilsøke! Tar imot alle tenkelige tips! Ha en fin kveld! :) Edit: Kan ikke tenke meg at det kommer inn ved enten bakruta eller frontruta.. Misstenker dørene, derimot har jeg undersøkt pakningene og de ser fine ut! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Fest en vannslange på et stativ eller noe som kan holde slangen i ro. Skru på fult trøkk og sett strålen mot det området på bilen du mener det lekker inn vann. Sett deg i bilen med en lommelykt å vent tålmodig mens du ser om det kommer vann fra en plass.. Kjenn på trekket opp mot torpedoveggen. Vi bruker denne metoden på jobb, og da kommer det som regel fra pakninga i dørteket eller fra torpedoveggen. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 ta av dørtrekka og fest plastikken (mellom døtrekk og dør), gjenganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Keep 'em coming!! Jeg tar alle tips imot med åpne armer! Takk skal dere ha folkens! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvis reguleringen til vannet til varmeapparatet står i torpedoveggen, burde du sjekke om denne lekker. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Idag høljeregner det her i Larvik. Skal ut snart og se hvor mye vann som egentlig er i bilen og hvor det ligger. så skal jeg se om jeg finner noen spor etter det. Oppdaterer her litt etterpå hvor det samler seg! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Var borti et tilfelle her, bilen hadde fått ny frontrute men denne var dårlig limt på plass (Riis Bilglass :fucku:) Så da var det å få ny frontrute da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Jeg fant ut at da kablene ble strukket igjennom torpedoveggen ble ikke hullet rundt kabelen tettet. Der fremme er det litt fukt i matta. Jeg tetter det idag. I tillegg leker det vann inn ved dørene. Det må jeg få sett på. En god start er i torpedoveggen! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg