msoer Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe. le. jada remster har vært flink og handla lamper til meg. stolte på at han fant noe tuft på sin ferd til essen, og det gjorde han :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nå gleder jeg meg til i morgen og se bilen hvis du kommer på verkstedet da. blir der fra kl. 16 ca i morgen. men ja dette ser noget "porr" aktig ut. creeeeeeds :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øy-stein Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 kjempe heftig ! :D hva har du brukt i lakken? flake, pælemor ? elns ! Siter 1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt) 2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt) 3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;]) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 det er noe som kalles for pearl. nesten som flakes, men er ikke så grovt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øy-stein Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 okey, passe heftig.. legg ut noen bilder i morgen ( : Konge.. kjenner du marius godt egentlig ?? dyr i drift ? send PV elns.. Siter 1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt) 2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt) 3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;]) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 da har man henta seg nye felger også :) litt usikkert om jeg skal bruke dem enda, men det finner man ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 da har man henta seg nye felger også :) litt usikkert om jeg skal bruke dem enda, men det finner man ut :P Jepp, disse felga henta vi, ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Her er bilen med felga på. litt mindre gummi og endel mer senk på bilen så tror jeg detta blir bra :) og så ett bilde til av bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg