Gå til innhold

toll

Ranger emnet


demercy

Anbefalte innlegg

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14844

 

er det ikke toll hvis jeg bestiller denne da?

 

så totalen blir bare 899$ = 5782kr da? siden det er free shipping også!?!?

 

Nei, det er ikke toll på den i og med at alt hifi/tv utstyr et tollfritt, men du må betale mva av 5782 dvs ca 1330 Nok dvs en total på 7112,- .... i tillegg ville jeg nok som nevnt over sjekket opp om free shipping gjelder "overseas" og ikke bare usa/canada..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok reine med at det er frakt på dette.

Det står også at de ikke sender internationalt, så da må du ha en PO Box adresse i USA. Så totalt vil du nok komme opp i ca.8-8500.- for den forsterkeren.

 

Kjøp heller en her, det er mange som kan gi deg et tilbud på bra forsterker til den prisen. Eller du kan nesten kjøpe en forsterker til hvert element.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags forsterker mener dere jeg burde kjøpe for og drive 2 stk pioneer 12" (3000watt), jeg veit pioneer har en som er lagd til og drive de subbene.
Er det snakk om 2stk TS-W3004SPL? I såfall holder det i lang vei med en Hifonics Brutus BXI2006D (1x2000WRMS i 1ohm) og den skal være mulig å få hjem til under 3000,- inklusive frakt og mva :)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må betale 25%mva på alt som er over 200,- NOK som kommer inn til Norge, tollen er bare på noen kroner som de skal ha for å fortolle varen din!!

 

Spilleren ingen rolle hva det er , så lenge summen hvis beløpet er over 200,-

 

Varene BØR da bli sendt som "gift" og IKKE SKRIVES NOEN BELØP på pakken hvis man vil unngå tollen!!

 

Dette VET jeg godt nå og fått erfaring meget godt for å si det slik.. *sukk* Kommer aldri å handle mere fra utlandet!!

 

En annen mulighet er å få avsenderen til å sende det til Sverige som "Poste Resante" og du henter den selv der og bringer over grensa selv..

 

Har prøvd dette en gang og det funka bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig det.. hvor kan jeg finne hifonics brutus til den prisen?

Tja, Indo Audio har den sikkert. I tillegg har man Online Car Stereo den, men den blir vel ca 500-lappen dyrere om du må bruke Jetcarrier/Magnum :)

 

(Den forsterkeren er visstnok med i en eller annen kampanje fra Hifonics, så den skal være å finne for rundt 300-350 USD på mange flere plasser)

 

Ellers stemmer det som Tommy (190e) sier, du bør få det merket som gave skal du forsøke "lure deg unna" momsen, men jeg synes at det egentlig er bare tull å forsøke. Det er tross alt snakk om bare rundt 500,- i dette tilfellet og hvem pokker gidder gjøre seg til kjeltring for såpass lite? :)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår