|Massern| Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 "Motus symbol" 2 reklamer jeg fant når jeg kjeda meg akkurat nuh, som jeg tenkte jeg kunne dele med folket her. Om folk har flere reklamefilmer av Golf 2 så sleng de ut. Moro å se på gamle reklamer om bilen jeg har hatt noen av:): Kan også slenge ut reklamebilder om noen har det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Stilige videoer. Aviker godt fra dagens reklame prinsipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 http://www.metacafe.com/watch/21522/suicide_bomber/ Ikke Golf II da men.. Polo:P "Banned Commercial" for å si det slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Fy søren som de kjørte med den Golfen i første video :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Fy søren som de kjørte med den Golfen i første video :eek: GTI Power :D: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 GTI Power :D: Men tror nok det kanskje var noen filmtriks også babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Tviler... (Ironi) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Men tror nok det kanskje var noen filmtriks også babyhmm? Begrenset med hvor mye filmtriks det var i den tiden der:op: "Alt du ser er ekte". Syns den første var sånn passelig morsom og en smule overdrevet. Brukte ihvertfall den stakkars nye GTi'en. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 tror 8 ventiler'n var litt støl etterpå :): PS. saab har bøffa de tøffe flylydene.. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg