El_Loco Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 En kompis, ikke medlem på forumet(FY!) som har en 325i med ventil-tikking på EN ventil. Sulliken på merkeverkstedet der han bor, sa at han måtte bytte ALLE 24 ventilene. Stemmer dette? Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Du MÅ ikke bytte alle ventilløfterne, men siden det kan være veldig vanskelig å lokalisere akkurat den løfteren som lager ugang, er det som oftest lurt å bytte samtlige. Kjedelig om du må rive toppen igjen 1mnd etter du har bytta..:???: Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 er du driftig så tar du det på en kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 da skal du være kjapp for bytte ventiler er mye jobb har gjort det på minog det tok MANGE timer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 har også gjort det. brukte 8timer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Er en grei jobb hvis du har skrudd litt. Hadde av alle ventilen på isen , det er mye knot med dem kilene, trodde jeg skulle dra ut håret..... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Konklusjonen er altså at man KAN slippe unna med å bytte EN ventil, hvis man er så dreven at man kan finne ut hvilken ventil som er gåen? Takk for svar! Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 du ser med en gang hvem ventil som er gåen vertfall når min var gåen så var den helt bøyd og det ser du med en gang du har tatt opp toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 du ser med en gang hvem ventil som er gåen vertfall når min var gåen så var den helt bøyd og det ser du med en gang du har tatt opp toppen OK. Da skal jeg gi beskjed til kompisen min. Takker Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg