KriegHeim Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Les helt nederst på spørsmålene.. Skal si fyren får litt problem med å svare for seg.. Genialt spørsmål forresten:) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27231326&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=11384 Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C180 Sport Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hehe ;) Siter Merc C180 Sport, under oppussing :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Den var kos :respect Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 noen det er mørkt for hvertfall...råe elementer.. hahaha Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 :fatality: Jeg måtte jo få lov til å spørre da!:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Haha, va ringen db drags her i Tana i fjor og i 2004 var det ingen som brukte de der greiene i hvertfall :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 "B-12 bass elemtentene hadde dB rekord i nordnorge 2005 så dette er snakk om elementer ingen fnyser av hvertfall.. " *fnys* jeg har hatt rekorder jeg også, flere, men man kan ikke kalle det en offisiell norgesrekord før man har vunnet NM syns nå jeg da... :P eller for å si det sånn, ALLE kan ta norgesrekorden, ettersom den blir resatt hvert år pga endringer i reglene. så det er kun et spørsmål om hvem som deltar først på den første konkuransen i året, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jan Erik: Jeg er med, dette er den nye trenden! ;) *FNYS* Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har noen solide garasje rekorder jeg også, Dæven jeg spilte høyt :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har noen solide garasje rekorder jeg også, Dæven jeg spilte høyt :) Du glemte en ting: *fnys*.. edit please! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Du glemte en ting: *fnys*.. edit please! Kan ikke fnyse av slikt, var sikkert verdensrekord :thumb synd ingen kan bevitne det kremt kremt Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hehe... litt moro å se hva "eksperten" har kjøpt/solgt tidligere, meget troverdig fyr ja... :roll: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Haha, nå har han fjernet spørsmålene :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 "begge sub elementene kommer i hver sine tøffe kasse (som kan ses på bilde)" Svintøff, ja! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Bare tenk deg på han fyren/dama som kjøper dette her; fast overbevist om at dette er noe av det "råeste på markedet". Kommer hjem, skryter villt og uhemmet om at han har noen råtasser på vei i posten.. Henter pakke fra posten, åpner opp de "tøffe" eskene, kopler til og stormer ut på noe decibelkonkurranser.. Tror jeg hadde lirket fra meg noen ukvemsord om ikke de hadde spilt til rekord(f.eks. i Tana ol.).. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg