JHU Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Jeg har en 2,2 liter sekssylindret Porschemotor som er tatt ut av en kjørbar 911 og satt på pall. Jeg hadde tenkt å sette denne i en vwtransporter men har ikke kommet så langt. For å gjøre konverteringen enklest mulig er derfor motoren en forgassermotor med to TRIPPLE weber gassere... Motoren er hva Porsche folket kaller en T motor så det vil si det er en snill utgave med mye dreimomet... igjen perfekt for tung bil... tror det er 120-130 hester i den... men det er ingenting ikke et par kammer kan fikse. Komplett motor girkasse drivaksler hadde jeg tengt meg ca 15000 for... eller bud. Så har du en motorløs hekkmotorbil kansje dette er noe for deg. Hentes eller bringes på østlandet Sandefjord 92495271 Billigere ved rask handel...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg