Markro Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 meino: er en 1993 modell... ferdige hull ja. hc TK: har ikke fått prøvd de noe serlig. men bassen var ganske bra når jeg prøvde litt på lavt volum. nye elementer og ny forsterker vettu.. tar det litt rolig i starten:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C180 Sport Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Blir bra detta! ;) Siter Merc C180 Sport, under oppussing :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ja.. får da håpe det. skulle egentlig bli ferdig til bilstereotreffet i sandefjord i helgen men det gikk jo rett i dass. men får prøve å bli ferdig i løpet av uka.:) eller man blir jo egentlig aldri ferdig... kommer jo stadig noe nytt inn i bilen:P Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 heisann godtfolk. :hello: skal enderlig begynne med ett stereoprosjekt i forden. kjøper matrialer på maxbo i dag. har lagt kabler men er fortsatt mye igjen. bland annet støpe diskanthus, heve gulv og bygge basskasse. en utstyrsliste: Sony cdx m630 mb quart 5,25 og 6,5 komponetsystem. optima YT batteri stinger kabler + div koblingsutstyr + litt biltema alpine 12 type R (ny versjon) 2 stk kicker kx 300.4 kicker kx 1200 macrom 1 farad kondensator. basskassen vil bli bygget i 19 mm mdf og 22mm spon. kommer til å bruke mye avstivere inne i kassen også. denne kassa kommer til å bli tung men veldig solid:thumb kommer masse bilder etterhvert som bygginga går framover. meningen er å være ferdig til bilstereoshowet ved biltema den 26 august. ny dynamo og kabler i motorrom? demping? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ny dynamo og kabler i motorrom?demping? alt dette er gjort... det ble gjort når jeg hadde det forrige annlegget. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 og så en liten update. har skjært hull til forsterkeren som skal drive alpine subbene (kicker kx 1200) har også fått kjøpt plexi glass i dag til å legge over. Jeg har også satt sammen sideveggene i dag. har også skjært hull til kondensatorene. i dag håper jeg å få trekt resten av tingene som topplata og sideveggene. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Spenstig det der med kondensatorene inne i sideveggene! Det likte jeg! Ser bra ut detta! :) Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 takk..... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolutionTurbo Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ble stilig med kondensatorene i siden der, men skal du ha noe for for lys? neon? tror det kunne blitt tøft, var litt mørkt inni der:P Siter -92 Toyota Mr2 Turbo -85 MB 230E Vinterbil x92 BMW 318i (VRAK) x99 BMW 318i xCitröen Xantia 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dette ser jo veldig bra ut! :D Fortsett slik, så blir det fine fine ting :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ble stilig med kondensatorene i siden der, men skal du ha noe for for lys? neon? tror det kunne blitt tøft, var litt mørkt inni der:P har grønt neonlys som kommer til å lyse opp forsterkeren. er rødt lys i kondensatorene også. reiser en tur til newcastle i helgen så får ikke gjort så mye i helgen men kommer til å jobbe for fullt med annlegget til mandag igjen Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolutionTurbo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 har grønt neonlys som kommer til å lyse opp forsterkeren. er rødt lys i kondensatorene også. reiser en tur til newcastle i helgen så får ikke gjort så mye i helgen men kommer til å jobbe for fullt med annlegget til mandag igjen Gleder meg til å følge med :D Siter -92 Toyota Mr2 Turbo -85 MB 230E Vinterbil x92 BMW 318i (VRAK) x99 BMW 318i xCitröen Xantia 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 litt update etter turen til newcastle. har nå trekt alt som skal trekkes. jeg har også begynnt med å kappe til listene. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Pent, pent og pent:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 nydelig! de basserene spiller bra. hadde 2stk jeg også, for en stund siden :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg