Markro Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 heisann godtfolk. :hello: skal enderlig begynne med ett stereoprosjekt i forden. kjøper matrialer på maxbo i dag. har lagt kabler men er fortsatt mye igjen. bland annet støpe diskanthus, heve gulv og bygge basskasse. en utstyrsliste: Sony cdx m630 mb quart 5,25 og 6,5 komponetsystem. optima YT batteri stinger kabler + div koblingsutstyr + litt biltema alpine 12 type R (ny versjon) 2 stk kicker kx 300.4 kicker kx 1200 macrom 1 farad kondensator. basskassen vil bli bygget i 19 mm mdf og 22mm spon. kommer til å bruke mye avstivere inne i kassen også. denne kassa kommer til å bli tung men veldig solid:thumb kommer masse bilder etterhvert som bygginga går framover. meningen er å være ferdig til bilstereoshowet ved biltema den 26 august. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Mye moro i det oppsettet der! Du får ha lykke til meg bygget, alltid spennende med nye prosjekter! Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 gratulerer! skal følge med, husk mase bilder underveis!!:hello: :thumb men 26 er også Emma konk i Oslo så da får vi se... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 hehe ok.. håper hvertfall det kommer mange til biltema:): Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 første bilde fra selve bygginga.. veldig dårlig bilde som er tatt med mobil. i morgen begynner jeg med å stive opp kassen... skal også legge kabler fra dynamo og opp til optima batteriet. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 kassen begynner å ta form. her tilpasser jeg toppplata på kassa og bunnplata til bagasjerommet. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 jeg fikk også trekt bunnplata med skai i dag. må si meg meget fornøyd med resultatet. forsterkerne og kondensatorene kommer til å ligge sånn i bagasjetommet også. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 blir nice det her! :thumb men ang den bilstereo treffet i sandefjord: når på dagen blir det? og hvor lenge ca? Emma pleier å slutte rundt kl17 om ikke Kjetil byr på noe mer i ettertid :cheers: så kanskje det går å komme en tur til Sandefjord og.:): Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 det begynner 17:00 og slutter 22:00 mer info Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 må se etter at elementet passer:P hehe her har jeg trekt kassa. skal ha en pen list på toppen. deren lurer sikkert hvorfor?? det er fordi biltema sin kunstlær er for kort:( måtte skjøte. men det blir pent når jeg får på lista:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 her er en liten update.. har fått hevet gulvet og fått lagt noe kabler. har også lagt opp remote kontroll til bassforsterkeren (kicker kx 1200) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 har fått gjort litt i dag også.. topp platene er ferdig tilpasset og lagt ned for en prøvemontering. driver å tilpasser sideneveggene med pappmaler også. prøver å tilpasse sideveggene så godt som mulig... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 her er ett bilde av kondensatorene som etterhvert skal inn i sideveggene. skal også ha plexi glass forran. men er en ting jeg ikke er fornøyd med!! og det er den dårlige responsen her på forumet. utrolig kjederlig å lage en prosjekt tråd når ingen gidder å skrive i den:( Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ser bra ut dette.. er dette "ny" type sierra? med ferdige hull i dørene til høytalere? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Haha. Helt enig. Det virker ikke som om folk bryr seg lenger. Men hvordan syntes du subbene spiller? Er litt nysgjerrig på disse.. :) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg