titus41 Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 japp bilen går som en kule den nå :) bare venter på forsikrings penger etter at anlegget ble stjålet.. så blir det frontsett i dørene :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 det er bra å høre:) fikk du igjen mye etter at anlegget ble stjålet eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 få se noen nye bilder av bilen nå da? så du har satt på angeleyes+div ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 har skjedd en del vøtt tommasso :) som sakt kjøpte Lykter på GS bildeler og kunne ikke vente med å sette sammen dette gitt :) gammle lyktene :) Nye lyktene :) av med det meste foran på bilen :) prøvemontering gammelt vs nytt :) Pærer selvsakt måtte inn før jeg satt dem på plass :) Ledningsnettet ble satt opp ordentlig :) har fler bilder av hvordan jeg har gjort det men det kommer seinere :) her er slutt resultatet :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selix Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 det blei tøft :D hvor var det du kjøpte dem a????? fikk lyst på sånne jeg nå :D Siter bmw e30 320i :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hei titus.veldig fin e30. kunne du ordna bildene som ligger lenger framme i tråden her? så jeg kan sikkle litt mer?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Da var det på tide å skru på bmwen igjen:) Jobben er å bytte Oringsdyser og bytte pakninger i innsugmanifoilen. her er bilder av jobben og bilen .. Min bmw e30 325i ^^ da var det bare å begyne å pelle fra hverandre LMM og belg innsuget tokk sin tid før jeg fikk skrudd av innsugs manifoilen. og så klart klarte jeg å mose skru trekkern inn i fingern min .. typisk meg å begynne å blø haha ! Her er Oringdysa satt på plass og klar til å bli bruk her ser du meg i aksjon og er godt i gang med skruinga :) Et bilde av motor rommet. Da er pakningene til manifoilen klare til å settes på plass :) og nå var det bare å montere alt på igjen uff så kjedelig haha. Og da var alt på plass igjen som det skulle :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 den bilen var bare RÅ!!! jeg fikk lyst på bmw selv nå jeg..hehe... Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg