titus41 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Da har jeg startet en thread om mitt prosjekt :) Jeg har en BMW E30 325i 1986 modell. i dag har jeg laget ny hattehylle er enda ikke ferdig men her iallefall noen bilder fra byggingen :) Her står en 12mm mdf plate klar til å skjære rundt med stikksaga Her har jeg skjært rundt og hattehylla begyner å ta en liten form hehe her har jeg laget hull til beltet så jeg kan få den på plass OI det har oppståt et lite problem :( hullet var vist for lite enn original hullet som jeg har tegnet hull til.. derfor måtte jeg lage et større et tokk ganske lang tid å få tilpasset dette. virker meget lett men småfiks må til tror jeg gikk minst 50 ganger fram og tilbake i bilen hehe måtte og skjære på kantene mer ellers fikk jeg den ikke helt inn (N) et lite morsomt bilde med sota ruter :) og så med enda litt mer stikksag Og her fikk jeg endelig den på plass :) slik ser den ut nå :) Her med settet tilpasset skal montere høyttalere i hattehylla og skal trekke den i skai. er det foresten lovlig å kjøre uten nakkestøter i baksetet når man har personer der? Fikk skilt holdere av Alf Lie i Oslo :) inntil jeg finner skiltramme der det står BMW Power på :) kommer mer etterhvert når jeg kommer lengre. be updatet MVH Andreas/titus41 Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ser jo bra ut det her da:thumb hva har du tenkt til å ha i hattehylla? bra med mye bilder, fortsett med det=) har du noen bilder av selve bilen btw? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kjempe prosjekt! Fortsett sånn ;D Mye bilder må du huske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bilde av bilen ;) Av stereo anlegget som jeg har kjøpt inn nå er Soundstream SST. 6.9 tarantulla :) og Soundstream PCA2000D har også kjøpt cd spiller Pioneer PREMIER DEH-P780MP sykt fin spiller :) bilde av det jeg har kjøpt med Evus phono kabel :) Bilde av 6x9 tror den blir meget rå i hattehylla:) skal se om jeg får montert diode blåe lys i øynene på gittteret :) det blir nok kult Her har vi da sikringene fra strøm til forsterker sorry her ser du at sikringen er altfor langt unna batteriet denne skal kortes ned MYE hoveregelen er jo 8" :) kortest mulig :) har også kjøp PG kabelsko som jeg skal bruke på det hehe Her stappes phono kabelen ned under høyre list og rundt belte holderen det var litt tricky men fikk det til slutt :) Og et helt nytt eksos anlegg er instalert :) den andre var helt ødelagt. ble litt chrome og det er nice. uheldigvis brukte dem de gammle festene men men. Har også kjøpt ny 325 girkasse :) den skal bli satt in nå om ca en uke liten oppdtaring hehe :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ser bra ut detta Titus :thumb Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Sattans nydelig=) kjør på Andreas=) hehe Gleder meg til å se det ferdige resultatet=)=)=)=)=)=) Cerwin Vega!:D + Soundstream = rått:D Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 "...ble litt chrome og det er nice..." Hvor ser du chrommen på eksosen? 2 regndråper og potta de ser ut som en brunost.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 - Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Der kom tråden din oxo ja, det er bra;) bra med masse bilder oxo, dette blir sikkert bra lyd. når det gjelder hvor høytalerene skal sitte, så syns jeg det bilde i midten (her er et bilde pekt fra hverandre med deksel ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Er forresten fullt lovlig å ha folk i baksetet selv om du ikke har nakkestøtter, er jo mange eldre biler som ikke har det.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Den 24 august fikk titus41 LAPPEN !!!!!!!! nå i dag den 27 august så er bilen på rep for å fikse reg reim girkasse litt små fiks og Dynamo på 90 amper :) får den forhåpentligvis på tirsdag:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hvor ser du chrommen på eksosen? 2 regndråper og potta de ser ut som en brunost.. Hehehe, bra beskrevet.. men det stemmer det. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 da har det vært litt stille her. og når har jeg arbeidet litt mer på hatte hylla. har nå tatt vekk gammle ringene som jeg har lagd og limt på 2 19mm mdf som jeg har skåret til ringer som skal passe til 6x9 min. når jeg arbeidet brukte jeg Koss qz-99 som db klokker :) veldig digg kan høre på musikk samtidig som man ungår støy fra stikksag :) her er da prøve montering av element med hattehylla. ser fint ut så langt :) magneten på 6x9 er ganske stor. her er da bilder av jobben med lakenet. nå var det tid for polyester og herder :) ene siden strøket med polyester og nå begge tid for skai. ikke den beste skaien og trekke men hva skal man tro om biltema skai til 149 kroner :P? ] begynner å ta form. og så prøve montering i hattehylla :) synes det selv ble snasent hehe og her er slutt resultatet! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ble veldig bra, nå er ikke jeg noe stereo-ekspert men ville det ikke blitt bedre lyd i kupeèn vis du har snudd høytalerne litt i retning framover? ellers velsig bra :) morsomme biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 det blei fint ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg