mr_primera Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Hvor sitter sentrallås-styre enheten i en Primera p10 sedan 96 modell? Skal sette inn en ting for å få fjernstyring på sentrallåsen. Noen som vet? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Jeg tror den ligger under dekselet ved venstrefoten din. Det er nesten enklere å montere en driver i døra på v.side. jeg har koblet en driver sammen med Defa alarm, fungerer veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Må vel ha driveren i uansett for at fjernbetjening skal funke på Primera. Det er fordi styringsbryteren sitter i selve låsen. Alså at låsepinnene må få hjelp til å gå opp og ned. Vi må alltid montere driver nå sentralen skal koples til Defa alarmen. Typisk japs. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg