Gå til innhold

hva kan jeg få for bilen?

Ranger emnet


cozmos

Anbefalte innlegg

har en vectra b cd 1,8 16v '97 modell jeg lurte på og selge. den er svart metallic, med svart skinn-interiør. gått 133.000(ca), og nylig gjennomgått service der det ble byttet bl.a registerreim. tingen er at den har noen skjønnhets-flekker i lakken rundtomkring (du ser det kun i solen, men likevel), en bulk i forskjermen (som jeg evt. skal få rettet opp igjen før den selges) og noen riper bak på ene hjørnet etter at min "kjære" klarte å rygge i en mur (som jeg også evt. skal få fikset hvis det lønner seg). 15" sommerfelger med greie dekk, og vintedekk. (husker ikke standard, men holder vel en sesong til). den har (som alle andre '97 sikkert) ac, servo, el vinduer foran, kjørecomputer, 2 stk airbag, sånn "aktiv sikkerhets-sele), varme i setene, tåkelys etc. siden jeg er uten internett for tiden er det eneste bildet jeg har tilgjengelig det i avataren.

 

problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal ta for den. betalte 100.000 for halvannet år siden. takker for hjelp.

 

og forresten, den airbag pute-tingen på passasjer siden driver og "klikker" (klikk-klikk-klikk-klikk) når jeg kjører - noen tips til hvordan å få vekk den irriterende lyden?

 

edit: legger til 2 bilder:

opelutenfra.jpg

opelinterior.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mulig. Du kjøper den for 100' tusen og selger den for 30' tusen meir år etter dersom du finner den riktige kjøper. Trur du kan få bra pris på den pga at den er svart og har matchende skinn interiør.

 

Sånn offtopic, du vil selge bilen året etter kjøpet? Grunnen til det om eg tørr spørre? Bilen har ser jo bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinside.no har en bilpriskalkulator som finner snittpriser på biler som ligger ute på de store annonse sidene. http://www.dinside.no/php/art.php?id=30750

100k hørtes mye ut ja, men kem vet...

 

TEsta den greia:

Bilen din er verdt omtrent 66.000 kroner

 

19 liknende biler er lagt ut til en gjennomsnittlig utlysningspris på 67 144. Men realisert pris er som oftest lavere enn prisantydning. Under beregningen vises et utdrag av datagrunnlaget.

 

Beregning:

Snittpris av bilene i listen: 67 144

'Kompensasjon for km': 2 364

Antatt prutningsmonn (5%): -3 357

 

Antatt verdi på bil: 66 151

 

Du kan kanskje regne med å få litt mer pga skinn, AC å sånt. Men der ser du nu...

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn offtopic, du vil selge bilen året etter kjøpet? Grunnen til det om eg tørr spørre? Bilen har ser jo bra ut!

skal selge pga jeg har lyst på noe med mer hk :)

 

tror nok han du ga 100k til lo godt da du dro .....

ja, så lo jeg litt når jeg kom tilbake med bilen etter en naf test og fikk reparert så og si alt på 6 mnd garantien (ble ikke kjøpt av privatpers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal selge pga jeg har lyst på noe med mer hk :)

 

ja, så lo jeg litt når jeg kom tilbake med bilen etter en naf test og fikk reparert så og si alt på 6 mnd garantien (ble ikke kjøpt av privatpers)

 

Kjøpte min Vectra B 1,8 97' CD i mai for 87,500 hoss forhandler, der var reg.reim og diverse skifta på. Så under garranti tida har elektronikken streika to ganger, "hjernen" det hadde nok ikkje vert så billig å reparere. Privat handler bør vere billigare, sidan du står uten den sikkerheten som du betaler for hos forhandler.

 

Har også lyst på meir hk, men som første bil bør 115hk vere nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinside.no har en bilpriskalkulator som finner snittpriser på biler som ligger ute på de store annonse sidene. http://www.dinside.no/php/art.php?id=30750

ROFL!! Prøvde den, og fikk "Bilen din er verdt omtrent 0,- kroner". :respect :fatality:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 1996 2.0 CD. Jeg ga 90 000,- for 2 1/2 år siden.Da hadde den gått 133,000km. Da med 3mnd garanti.

(som jeg brukte godt..)

selv om den er påkostet en del. då blir jeg glad om noen byr meg over 100 000...

Selv om det er en 1996 mod så ligger vel disse høyere i pris?

 

http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=709

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 96 Vectra B 1.8i 16v GL-utgave med Luke, el.vindu, s.lås, 8 x alu m.m.

 

Den er rullet 143 000 km og er eu-godkjent til juni-08. En eier og servicer fulgt. Champange met.

 

Den har jeg tenkt å legge ut for 39 000,- er det en grei pris?

Nå gikk det vel litt i krøll med tastaturet for deg?

 

93 000 er en grei pris det ja (er jo ingen CD-utgave dette).

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår