omglol2k Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Noen som har erfaringer med dette? Må skifte min siden den ikke kan låses fra førerdøra. Den vil ikke "ta" inni der liksom. Er det bare å brekke den ut med ett skrujern? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 tror man kan få den ut av lås hvis du tar av dør panelet. du kommer iallefall til låsen der.. ps når låsen din er ødelagt så kan du like godt kjøpe deg sentrallås :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 jeg tok av dørpanelet, men bak der er det jo bare metall :p kommer ikke til låsen i fra der heller. Men sentrallås har jeg :worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 du må nok bruke skrujernet ja! har gjort de samma selv mange ganger.. gl Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Du må pelle av clipset som holder låsen i døra. Det sitter på innsiden, du kjenner det hvis du føler deg frem ifra innsiden. Er greit knotete å få på igjen ;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg