tutigard Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Har et high-end paintball sett jeg ønsker å bytte i en eller to forsterkere. Det er en auto-cocker med sykt mye bra utstyr! Flere løp, bl.a smart-parts og dye boomstick. Både luftsystem (2stk, 200 og 300bars). Mange pods, dykkerflaske til luftfyllig osv! Prisant. 5-6000. Dette er RÅbillig! (Bilder og mer utfyllende info kan sendes på mail.) Jeg skulle hatt en forsterker til en dynabel dy9412 og en til et seas lotus preformance komponent sett. Kan også være interisert i å legge i litt penger! Skriv inn hva du vil ha for din forsterker så skal jeg vurdere det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ingen som har lyst på et meget bra paintball-utstyr? kan gjerne byttes i bare en forsterker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har to stk Dynabel 1702 sorte. Har også en Dynabel firekanaler fra forrige serie ,altså sølv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har to stk Dynabel 1702 sorte.Har også en Dynabel firekanaler fra forrige serie ,altså sølv. Du har PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Du har PM. Beklager, jeg skrev feil. Det var en e-post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 har en Kicker SX 400.2 og en Kicker KX 550.2 disse er helt nye og selges som nye med full garanti og kvittering. disse har en veilpris på 13900kr har tenkt å selge dem knallbillig eller kansje gjøre en byttehandel om du har tenkt å legge inn noen få kr ekstra. send meg en pm om du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 har en Kicker SX 400.2 og en Kicker KX 550.2 disse er helt nye og selges som nye med full garanti og kvittering. disse har en veilpris på 13900kr har tenkt å selge dem knallbillig eller kansje gjøre en byttehandel om du har tenkt å legge inn noen få kr ekstra. send meg en pm om du er interessert. Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg