greger1987 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 er det noen som har erfaringer med 2,2l rekord motor?? skl sette den ned i kadett'n min.. henter motoren mandag neste uke.. er det noe jeg burde passe på... og er det lett og få tak i 1,6l motor festerne? må jo bytte til de som har jeg fått med meg...og bensintank og sånt.. burde jeg skaffe en større, eller er det greit med 1200 tanken, blir bare det at jeg må fylle oftere.. starter med det neste uke, skl se om jeg får lagt ut prosjekt tråd, hvis ikke er det bare og følge med på hjemmesiden:) legger ut bilder der så fort jeg begynner Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Ta et raskt søk på forumet, så vil du finne mange som har prøvd, og skal prøve. Mye info både her og på OMC forumet... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg