Torak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg lurte på om noen kunne slenge på noen større felger på bilen min? 17-18". Håper noen har tid. Har noen eksempler som jeg veldig gjerne ville ha sett på bilen hvis det ikke blir for vanskelig, og her kommer dem: - Super DTM 8,5x18" - Brock B1 8,5x17" - JP MK18 8,5x17" (hvis du speilvender bildet?) Hvis noen gidder og det ikke blir for vanskelig så kan de også lakkere støtfangerene i samme farge som bilen:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 mmmh liker de R replika felgene de selger på http://www.gummihuset.se jeg. Billig er det og.. 6200 svenske dollar for 4 stk 18" FETT... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 mmmh liker de R replika felgene de selger på http://www.gummihuset.se jeg. Billig er det og.. 6200 svenske dollar for 4 stk 18" FETT... Ja, det er sant det. Har tenkt litt på dem også, men hadde egentlig tenkt meg kantfelger. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jeg kan ta en av dem.. hvilken vil du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Litt OT: Bor du på Drevsjø/Engerdal omegn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jeg kan ta en av dem.. hvilken vil du ha? Gjerne Super DTM, da det er de jeg vurderer mest!! Helt herlig hvis du gidder!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Litt OT: Bor du på Drevsjø/Engerdal omegn? Ikke mye feil det nei, hvem er du? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kjøp mine R-felger. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kjøp mine R-felger. Har sett på dem også, men skulle jeg hatt R-felger så ville jeg hatt dem i 18". Klart, alle felger blir jo finere i virkeligheten, så de er sikkert ikke så verst de felga du selger men.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ikke mye feil det nei, hvem er du? Familien har feriehus etter besteforeldrene mine på femundsenden. (gult hus) Så bilen din i verksted hallen hos Melvin Skogly i sommerferien og i ganske stor fart mot Fløtningen med en 190E etter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Familien har feriehus etter besteforeldrene mine på femundsenden. (gult hus) Så bilen din i verksted hallen hos Melvin Skogly i sommerferien og i ganske stor fart mot Fløtningen med en 190E etter ;) Jøss, dere har feriehus der ja? Morsomt :): Jada, var på Eu-godkjenning med den for ikke så lenge siden, så det stemmer nok veldig bra. Stemmer nok også at du så meg med en 190E på slep, for da var jeg og noen kompiser på vei til Idre for å drikke der den helga. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Her har du noe jeg snekra fort sammen Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jøss, dere har feriehus der ja? Morsomt :): Jada, var på Eu-godkjenning med den for ikke så lenge siden, så det stemmer nok veldig bra.Stemmer nok også at du så meg med en 190E på slep, for da var jeg og noen kompiser på vei til Idre for å drikke der den helga. Faren min er født og oppvokst i femundsenden, eier det gule huset på venstre hånd når du kommer fra Drevsjø etter femundstunet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Faren min er født og oppvokst i femundsenden, eier det gule huset på venstre hånd når du kommer fra Drevsjø etter femundstunet. Jepp, vet hvilket hus det er :): Hva heter faren din a? Kanskje jeg vet hvem det er..? Svar på PM du hvis du gidder. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Her har du noe jeg snekra fort sammen Takk skal du ha!! Nå begynner det å hjelpe på litt her ja :): Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg